Service Guidion/Tele2 niet goed

  • 1 September 2020
  • 0 reacties
  • 86 x bekeken

Ook na vragen op dit Forum, twee urenlange telefonische consulten bij de klantenservice, het opsturen van een onnodig kabeltje, het langskomen van een Guidion medewerker met een nieuw modem, blijft mijn internet haperen.

Dit aan Guidion laten weten per email, maar geen ontvangstbevestiging. Vandaag de tweede dag dat ik wacht op een reactie van Guidion.De bedoeling is dat ze een KPN-monteur sturen.

Volgens een klantenservicemedewerker van Tele2 heeft de miserabele service te maken met de slechte prijs/kwaliteitsverhouding en het werken met Guidion.

Maar als ik een zelfbouw kast bij IKEA koop, in plaats van bij een interieurspecialist, dan nog kan ik in die kast spullen kwijt. Tele2 is geen Ziggo, maar gewoon internet zou je als klant toch mogen verwachten.

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.