Service

• 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 86 x bekeken

Wat een nachtmerrie de service van Tele2.
Als 6 jaar klant bij hun, altijd op tijd betaald. En nu.....een nieuwe telefoon, aflevering ging fout omdat Tele2 mijn naam niet goed had ingevuld, hierdoor de pre order misgelopen. Vervolgens bleek het toestel niet goed te functioneren, kon hem op mijn kosten opsturen. Minimaal 5 werkdagen zonder telefoon. Een andere optie was niet mogelijk. Zelf Huawei gebeld, kon mijn toestel omruilen in Bussum, 1 1/2 uur heen en 1 1/2 uur rijden terug.
Dit toestel begaf het dezelfde dag nog. Huawei mate 20 pro. Uiteindelijk een noodtoestel moeten kopen. Kan hem nu opsturen en.....de kosten zijn voor mijzelf. Mijn nieuwe abonnement moet nog beginnen. Zieltjes winnen voor verlenging of nieuw abonnement zijn zij goed in. Maar de service is een regelrechte ramp !!!!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Heb je het abonnement telefonisch besteld? Of is het ergens anders mis gegaan met schrijven van je naam?

Daarom doe ik dat soort zaken liever online, ben je zeker je gegevens klopt.

Wat terug sturen van een toestel, klopt, dat moet via postnl op eigen kosten, maar in geval van defect volgens mij krijg jij deze kosten wel vergoed.

En als ik goed begreep, is je tweede toestel die bij een Huawei service punt omgeruild is ook defect? (Dat is wel een hoge ratio van defect, mag ik vragen wat voor defect het was? Of was je gewoon opzoek naar de mate 20 pro zonder de LG display?).

Maar in ieder geval raar dat Huawei je de optie van ophalen door drmobile (Dynafix) niet heeft aangeboden, ze hebben een ophaal en levering service, met 3 dagen reparatie die gratis is, of 24 uur service die 24€ kost. Had je nergens naar toe hoeven te rijden ook niet je telefoon op moeten sturen.