beantwoord

Roaming geblokkeerd

• 8 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 128 x bekeken

Ik heb eerder (maandag 6 aug) via customerservice contact gehad ivm een v onze zakelijke mobiele nummers waarvan roaming buiten Nederland is geblokkeerd terwijl in mijntele2 portal deze blokkade niet is ingeschakeld. Nadien meerdere malen gebeld vanuit Frankrijk en tot dag v vandaag 8 aug nog steeds geen oplossing. Medewerkers na de eerste kwamen vaak met antwoord dat de blokkade niet is ingeschakeld in de portal, dat weet ik ook wel en dat vertelde in hen ook. De enige persoon die professioneel over kwam, dat was Richard Lee. De laatste medewerker Fred Buma klonk erg onvriendelijk toen ik aangaf dat ik mee eraan ergerde aangaande dat het zolang duurt en nog geen oplossing voorhanden is.

Ik heb al klacht ingediend maar ondertussen gaan we naar Londen en zie er niet in dat de blokkade dan is opgeheven. Volgende abonnement r geen tele 2! Als alle werkt is t prima echter als er problemen zijn, men schijnt niet te weten wat te doen. Overigens hebben we deze blokkade al een jaar of langer en tussendoor contact ook geen reactie!
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 8 augustus 2018, 11:00

Hi ckbunny,

Helaas kunnen wij je niet inhoudelijk helpen met je vraag! Dit omdat je vraag over een zakelijke aansluiting betreft! Sorry!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi ckbunny,

Helaas kunnen wij je niet inhoudelijk helpen met je vraag! Dit omdat je vraag over een zakelijke aansluiting betreft! Sorry!

Groetjes,
Patrick van Tele2