vraag

Redeem reageert niet.

  • 20 mei 2019
  • 3 reacties
  • 183 x bekeken

Ook ik heb nadat ik op 3 mei een sms bericht had gekregen met de mededeling dat Redeem mijn toestel, een Samsung S8, heeft ontvangen, niets meer van ze gehoord.
Eerst heb ik hen op 10 mei een sms gestuurd, maar niets gehoord. Daarna een mail gestuurd op 15 mei, maar ook hier wordt niet gereageerd. Ik ben hier des duivels over, dat niet eens een bevestiging van ontvangst van mijn mail wordt gestuurd. Hierdoor heb ik alle vertrouwen in dit bedrijf verloren. Diy is toch ook voor Tele2 een anti-reclame. Het liefst zou ik mijn toestel nu terug willen, zodat ik deze op een andere manier kan proberen te verkopen. Maar ik ben bang dat zo'n verzoek ook niet gehonoreerd wordt.
Kan ik hen niet bellen.er is geen telefoonnummer te vinden.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi EddyBV,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik zal je case doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Ze zullen dan contact opnemen met Redeem.
Ik hoop dat ik je snel goed nieuws kan brengen

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Fijne dag
Arjan, bedankt voor je bemiddeling. Ik heb het geld inmiddels op mijn bankrekening binnen.
Vreemd blijf ik vinden dat de communicatievan Redeem zo slecht is. Maar goéd, hey is nu voor elkaar. Nogmaals mijn dank.
Gry.Eddy
Reputatie 5
Badge +1
Goed dat je dat terug koppelt. Dan krijg ik er ook langzaam een beetje vertrouwen in.!