vraag

Redeem heeft niet uitbetaald

• 1 juli 2020
  • 2 reacties
  • 100 x bekeken

In december heb ik mijn oude Iphone 7 Plus opgestuurd. Een paar dagen later ontving ik het smsje dat mijn telefoon goed ontvangen is, en dat het afgesproken bedrag (195,-) binnen 4 dagen overgemaakt zou worden. Dat is dus niet gebeurd. Vanwege de feestdagen dacht ik eerst. Op 8 januari heb ik via de mail contact gezocht. Daar werd toen op gereageerd met "ik zet het nog een keer door naar Redeem". Verder niets meer van gehoord en ik ben overduidelijk niet de enige. Nu zie ik wel dat een aantal mensen al wél hun geld gehad hebben terwijl ik ruim een halfjaar later nog niets ontvangen heb. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik verder nog kan doen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Alleen een Tele2 moderator kan hierin wat voor je betekenen. Wacht even totdat zij je topic behandelen.

Reputatie 4
Badge

Hey @Demi2000 

Welkom op de community! Goed dat je hier jouw verhaal doet. Ik ga er alles aan doen om uit te zoeken hoe het zit met jouw betaling!
Je wacht al lang op een reactie van Redeem. Heb je nog bericht gehad over jouw ingestuurde toestel na 8 januari?

Ik ga in ieder geval checken wanneer jij betaald wordt en op zoek naar een oplossing. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 
Kan je mij een bericht sturen met de volgende gegevens :

• Naam
  • Volledige Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Reageer