beantwoord

redeem geen geld terug

• 3 september 2019
  • 1 reactie
  • 180 x bekeken

hi,

op vrijdag 23 augustus heb ik mijn telefoon, een iPhone 7 plus opgestuurd naar de door jullie aanbevolen en samenwerkingspartner Redeem.
op woensdag 28 augustus heb ik een sms bericht gehad, afkomstig van telefoonnummer +3197014201017 dat mijn telefoon in goede orde was ontvangen en ik minimaal binnen 3 weekdagen bericht zou krijgen.
Helaas heb ik tot op heden nog steeds niks vernomen van Redeem. Nu ben ik mijn telefoon en geld kwijt. Op internet lees ik helaas heel wat berichten over mensen waarbij hetzelfde is overkomen.
Nu vrees ik ook voor mijn telefoon/geld..

ik wil graag deze week mijn telefoon nog terug hebben of het geld op mijn rekening hebben. Zo niet kan ik niet anders dan juridische stappen ondernemen zowel tegen Redeem als tegen tele 2.

Mvg
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 4 september 2019, 09:36

Hi Mandy25

Wat vervelend dat je nu en je telefoon en je geld kwijt bent

Ik wil er graag achteraan gaan voor je maar ik kan je niet garanderen dat je deze week een reactie, je telefoon of je geld terug hebt van Redeem.

Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem, we gaan dan voor je aan de slag.

Je kunt een prive bericht sturen via Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Hi Mandy25

Wat vervelend dat je nu en je telefoon en je geld kwijt bent

Ik wil er graag achteraan gaan voor je maar ik kan je niet garanderen dat je deze week een reactie, je telefoon of je geld terug hebt van Redeem.

Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem, we gaan dan voor je aan de slag.

Je kunt een prive bericht sturen via Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet

Reageer