beantwoord

Problemen mijnTele2

• 18 april 2017
  • 2 reacties
  • 84 x bekeken

Beste Tele2,

Ik snap werkelijk waar niet dat er topics gesloten worden welke betrekking hebben op het niet functioneren van de mijn tele 2 app. Dit probleem loopt al weken en het is nog steeds niet mogelijk om in de app te komen. Van een bedrijf van jullie grootte verwacht je toch dat waar ze mee adverteren gewoon werkt. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!

Ik ga ervan uit dat het binnenkort is opgelost anders ben ik vertrokken. Dit bericht eindigt waarschijnlijk ergens in een virtuele doos waar nooit in gekeken wordt maar ik ben er nu wel klaar mee.

Succes.

Gr. koen
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 19 april 2017, 12:53

Je bericht hebben wij gelezen, Koen.

Wij weten dat er op dit moment weer problemen zijn met de App en werken hard aan de software van de App.
Alle klanten kunnen gelukkig nog wel gewoon inloggen op hun pc om hun verbruik te zien.
Daarnaast worden de problemen vaak opgelost als je de App verwijderd en daarna opnieuw download, mocht je dit nog niet geprobeerd hebben!

Wat voor een toestel gebruik je en weetje welke software versie je erop hebt geïnstalleerd?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

zeg jij ook je abonnement op als de app niet gefixt wordt?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Je bericht hebben wij gelezen, Koen.

Wij weten dat er op dit moment weer problemen zijn met de App en werken hard aan de software van de App.
Alle klanten kunnen gelukkig nog wel gewoon inloggen op hun pc om hun verbruik te zien.
Daarnaast worden de problemen vaak opgelost als je de App verwijderd en daarna opnieuw download, mocht je dit nog niet geprobeerd hebben!

Wat voor een toestel gebruik je en weetje welke software versie je erop hebt geïnstalleerd?

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris