Problemen met activeren MijnTele2

  • 10 mei 2019
  • 1 reactie
  • 171 x bekeken

Hallo,



Sinds gisteren heb ik een abonnement bij jullie.

Nu heb ik meerdere keren geprobeerd MijnTele2 te activeren, om zo inzicht te krijgen in mijn verbruik.

Maar helaas krijg ik iedere keer de melding dat er iets mis is gegaan.



Ik heb op dit forum gelezen dat dit kan komen doordat mijn telefoonnummer niet met mijn e-mailadres gekoppeld is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit wel gebeurd?



Vriendelijke groet,



EF

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
@ellenismay welkom op ons forum :)

Het zou inderdaad kunnen kloppen dat je een e-mailadres probeert te registreren dat niet bij ons bekend is. Ik neem graag even een kijkje voor je om te zien wat er mis gaat. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
- Het e-mailadres waarmee je MijnTele2 probeert te activeren
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!