Probleem met online Xbox.

• 24 mei 2016
  • 1 reactie
  • 104 x bekeken

Beste medewerker, ik heb sinds een paar maanden glasvezel en ben zeer tevreden. Echter, sinds een paar weken is er iets bij Tele2 gewijzigd waardoor mijn kinderen en ikzelf niet meer via de Xbox online met anderen kunnen communiceren of samenspelen. Ik ben een digibeet en snap niets van de oplossingen die ik voorbij zie komen; extra router installeren, ip adres wijzigen etc. Alles werkte naar behoren en nu ineens niet meer, waarom is dit gewijzigd? Kan Tele2 dit op afstand terugdraaien zodat wij weer kunnen gamen? Graag uw reactie en oplossing. Bij voorbaat dank voor uw hulp, Rik Vonk

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste Rik,

Allereerst vind ik het natuurlijk hartstikke goed om te horen dat je tevreden bent over jouw verbinding. Ik heb wat betreft het gamen misschien niet het antwoord waar je op hoopt. Als telecomprovider hebben wij namelijk de verplichting om een veilige dienst te leveren. Soms is het daardoor noodzakelijk om aanpassingen te doen aan ons netwerk of passen wij de software van onze modems aan. Wij kunnen veel instellingen wel aanpassen in de modems, maar mogen dit niet doen. Ook niet op aanvraag van klanten. Dit forum is onder andere bedoeld om gebruikers bij elkaar te brengen zodat zij elkaar onder meer kunnen helpen met het instellen van zaken waar wij als provider niet aan mogen zitten.
Het kan ook zijn dat jouw vraag eerder al door iemand anders is gesteld. Je kunt bij de zoekfunctie kijken of dat het geval is en wellicht vind je daar een mooie uitleg van een medegebruiker.

Groetjes,
Rick