Probleem inloggen op juiste account.

  • 26 september 2018
  • 3 reacties
  • 130 x bekeken

Ik had in 2015 nog een oude account op Tele2 geregistreerd staan. Ik was daarna overgestapt naar een andere provider en ben toen in 2017 weer terug gestapt naar Tele2. Tijdens de registratie had ik weer de zelfde email gebruikt. Maar als ik probeer in te loggen, dan wordt ik verwezen naar mijn oude account (waar geen abonnement op staat). Omdat tijden de registratie dezelfde email was gebruikt, kan ik ook geen andere email adres toewijzen aan mijn nieuwe account. Is er een mogelijkheid om mijn oude account te verwijderen en mijn nieuwe account op mijn email te zetten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
HI Yongli,

Bedankt voor je topic en welkom op ons forum!
Om welk product gaat het Internet, Bellen & TV of Mobiel?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Het gaat over een Mobiel-abonnement.
Reputatie 6
Badge
Hoi
yongli

Kun je mij een ander emailadres sturen in een privébericht.
Dan ga ik dat wijzigen en kun je weer een mijn tele2 account maken

Groet,

Arjan