beantwoord

probleem inloggen MijnTele2 vaste telefonie.

  • 30 april 2017
  • 6 reacties
  • 167 x bekeken

Plotseling werkt het inloggen voor vaste telefonie niet meer. De inloggegevens zijn onjuist. Bij aanvragen van een nieuw wachtwoord blijkt dat mijn e-mailadres niet wordt geaccepteerd. Dit is getest met Chrome, Firefox, Edge en Internet Explorer. Als ik echter via de link in de laatste e-mail melding nieuwe factuur (d.d. 4 april) die binnenkomt op datzelfde e-mailadres via "Log dan in op Mijn Tele2" kan ik wel inloggen. Het inloggen loopt dan wel via een ander IP-adres:
www.tele2.nl/mijn-tele2/login.html werkt niet
mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/ werkt wel, deze wordt omgeleid via sss.tele2.nl/ ..... [laatste deel niet genoteerd.]

Komt dit door de "oplossing" van de laatste storing van MijnTele2?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 1 mei 2017, 15:46

Prima! Het is stiekem best een ingewikkeld iets dus het zou nog even zo kunnen blijven. Tot die tijd de vereenvoudigde versie:

-Begint je klantnummer met een 1? Dan log je hier in op MijnTele2: https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G
-Begint je klantnummer met een B? Dan log je hier in op MijnTele2: https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/login.html
-Ben je prepaidklant? Hier moet je wezen: https://mijnprepaid.tele2.nl/Login
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Dit is een wat onhandig gevolg van wat wijzingen die we door hebben gevoerd. De inlogpagina voor vaste telefonie leidt nu in alle gevallen naar de voip/internet&bellen pagina van MijnTele2.

Er is echter een groep klanten die voor hun vaste telefonie gebruik maken van een type MijnTele2 die mobiele klanten ook gebruiken. Deze klanten konden altijd al inloggen via de MijnTele2 voor mobiele telefonie en sinds een paar weken niet meer via de MijnTele2 voor vaste telefonie.

Wordt aan gewerkt; tot die tijd kunnen getroffen klanten gewoon inloggen via deze pagina.

Edit met toevoeging: Ook een wachtwoord aanvragen kan via die pagina.
Bedankt Frenk, dat is dus de oplossing die ik ook gevonden had, wachtwoord wijzigen had ik niet nodig, was alleen om te testen waar het fout ging.
Voor de definitieve oplossing wacht ik af.
Groetjes, WhTurner
Reputatie 6
Badge
Prima! Het is stiekem best een ingewikkeld iets dus het zou nog even zo kunnen blijven. Tot die tijd de vereenvoudigde versie:

-Begint je klantnummer met een 1? Dan log je hier in op MijnTele2: https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G
-Begint je klantnummer met een B? Dan log je hier in op MijnTele2: https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/login.html
-Ben je prepaidklant? Hier moet je wezen: https://mijnprepaid.tele2.nl/Login
Leuk, mijn klantnummer begint met 51.. :P:?
Reputatie 6
Badge
Touché. Dat is eigenlijk je accountnummer 😉 Je kan het zien als een soort subklantnummer.

Ze komen alleen voor bij klantnummers die met een 1 beginnen en we gebruiken ze zelf ook wel eens door elkaar (de een kan niet zonder de ander en ze zijn even uniek).
Reputatie 6
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.