vraag

overzicht producten bij mijn tele2

• 8 maart 2017
  • 23 reacties
  • 365 x bekeken

hoe kan ik mij toestel veranderen bij overzicht producten bij mijn tele2 ik heb nu sins gisteren samsung galaxy s7 edge thuisgestuurd gekregen en mijn oude mobiel staat er nog in iphone5 en wil die dus veranderen in mij nieuwe lukt niet

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

23 reacties

4G Ready Check
Ben jij al klaar voor 4G?
Kijk hieronder of je een 4G toestel en simkaart hebt. die stuk zeg maar
het wil ook niet veranderen
Badge
Je kunt hier checken of je toestel 4G ready is.
Ik kan zien dat je simkaart al 4G ready is.
Je kunt hier checken of je toestel 4G ready is.
Ik kan zien dat je simkaart al 4G ready is.
dat klopt maar ik kan de toestel niet veranderen naar mij nieuwe toestel het blijft iphone 5
dit bedoel ik ik krijg het niet in mij nieuwe telefoon samsung galaxy s7 edge
Badge
Heb jij je nieuwe toestel al in gebruik? Het doorvoeren van wijzigingen kan 24 uur duren. Is deze termijn al verstreken?
ja de nieuwe toestel heb ik al vanaf dinsdag in gebruik toen werd die geleverd en ik kan het niet veranderen dat ander mobiel was prepaid maar had de simkaart zaterdag gekregen en had toen ff in die gedaan en dinsdag gelijk in de samsung galaxy s7 edge blue gedaan maar het veranderd niet
Reputatie 7
Badge +4
De 4g check heb jij niet meer nodig. Dit was vooral om in de oude situatie klanten te laten weten of hun simkaart veranderd moest worden of dat ze een ander toestel moesten nemen.
Door jouw aanschaf van de S7 ben je helemaal weer up to date! Dus jij hoeft geen 4g check meer te doen.
Reputatie 7
Badge +5
Hoe moeilijk kan een antwoord zijn ?
Het boeit ihowleenwolf geen donder of het toestel 4g is.
Ihowleenwolf wil gewoon weten waarom je het niet kan veranderen naar het juiste toestel, haal anders die optie weg dat het mogelijk zou zijn.
Badge
In de lijst staat alleen de mogelijkheid om te controleren of je toestel 4G ready is inderdaad. Dat is je nieuwe Samsung Galaxy S7 Edge zeker! Het is momenteel helaas niet mogelijk om het toestel te wijzigen in Mijn Tele2. E
Hoe moeilijk kan een antwoord zijn ?
Het boeit ihowleenwolf geen donder of het toestel 4g is.
Ihowleenwolf wil gewoon weten waarom je het niet kan veranderen naar het juiste toestel, haal anders die optie weg dat het mogelijk zou zijn.
idd dat bedoelde ik xd
In de lijst staat alleen de mogelijkheid om te controleren of je toestel 4G ready is inderdaad. Dat is je nieuwe Samsung Galaxy S7 Edge zeker! Het is momenteel helaas niet mogelijk om het toestel te wijzigen in Mijn Tele2. E oh het zou wel handig zijn om het te kunnen veranderen want de telefoon klopt nu niet meer
Reputatie 4
Badge
Hi ihowleenwolf,

Ik val even in voor mijn collega. Ik las in een eerder bericht dat je voorheen prepaid had, kan het zijn dat je inlogt op mijntele2 via je prepaid account?
Als je over bent op een abonnement, dan zal je je mijntele2 nog moeten activeren. Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes,

Hinke
Hi ihowleenwolf,

Ik val even in voor mijn collega. Ik las in een eerder bericht dat je voorheen prepaid had, kan het zijn dat je inlogt op mijntele2 via je prepaid account?
Als je over bent op een abonnement, dan zal je je mijntele2 nog moeten activeren. Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes,

Hinke
nee was met mijn nieuwe abonoment simkaart had ik in die mobiel gedaan even maar toen kwam die telefoon op de website en nu kan ik het niet veranderen naar mijn nieuwe
Badge
Hoi, Op dit moment kunnen wij het toestel in je mijntele2 omgeving niet wijzigen.
Wel is in het achterliggende systeem het correcte toestel voor ons zichtbaar, het enige probleem is dat je een ander 4G ready toestel ziet staan..
We hebben er een interne melding van gemaakt, wanneer het toestel in jouw mijntele2 omgeving wordt aangepast kunnen wij niet zeggen.

Groetjes, Maris
Reputatie 7
Badge +5
Nog steeds niet opgelost, gevalletje Voorkant > Achterkant van 2 jaar geleden ¿¿¿¿¿

Interne melding van gemaakt pffffffff compleet zinloos.
Hoi, Op dit moment kunnen wij het toestel in je mijntele2 omgeving niet wijzigen.
Wel is in het achterliggende systeem het correcte toestel voor ons zichtbaar, het enige probleem is dat je een ander 4G ready toestel ziet staan..
We hebben er een interne melding van gemaakt, wanneer het toestel in jouw mijntele2 omgeving wordt aangepast kunnen wij niet zeggen.

Groetjes, Maris
oke raar niet geweizigt kan worden maar zie dan vanzelf veranderen naar samsung galaxy s7 edge
Reputatie 5
Badge
Hi ihowleenwolf,

Ook ik reageer op je topic in plaats van Kim van Tele2, Kim geniet van een vakantie!

Dank voor je begrip in deze situatie, we blijven werken aan een oplossing.

Fijna avond verder gewenst!

Groet,

Jeroen
Hi ihowleenwolf,

Ook ik reageer op je topic in plaats van Kim van Tele2, Kim geniet van een vakantie!

Dank voor je begrip in deze situatie, we blijven werken aan een oplossing.

Fijna avond verder gewenst!

Groet,

Jeroen
dankjewel het is wel samsung galaxy s7 edge blue ik zag nu veranderd was naar samsung sm
Badge
Dat is wel heel raar inderdaad! Er is nog steeds een storing gaande met Mijn Tele2, waar we hard aan werken. helaas kan ik nu niks anders doen dan je nogmaals om geduld vragen.
dat is goed lange storing best wel hopelijk is dat snel gemaakt ik heb geduld
het klopt trouwens wel samsung sm staat op mij doosje van mij samsung galaxy s7 edge blue
Badge
Fijn dat het toch aangepast is en nu klopt.
Dit topic zal ik sluiten omdat het nu is opgelost.
Als je nog ergens anders tegenaan loopt kun je een nieuw topic openen.