Overzicht gebelde nummers

• 31 October 2020
  • 6 reacties
  • 944 x bekeken

Ik moet van juli t/m oktober een specificatie van gebelde nummers hebben. Dit omdat ik vanwege problemen met een leverancier veel minuten en tijd in de oplossing heb gestoken en hier een vergoeding voor aan wil vragen. Nu heb ik onbeperkt bellen, maar ik moet aangeven hoeveel keren ik met hen gebeld heb en de tijd die ik met hun in gesprek ben geweest.

Hoe kom ik aan deze specificatie? Via de factuur zelf krijg ik die niet in beeld.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Ben je al overgezet op het nieuwe systeem en de nieuwe mobiele app? Op de facturen in het nieuwe systeem staat de specificatie op de facturen zelf. Op de facturen in het oude systeem was de specificatie geen onderdeel van de factuur en apart te downloaden. Als je nog niet bent overgezet dan moet je de specificaties zelf kunnen downloaden, ben je wel overgezet dan kan de klantenservice ze voor je opzoeken en mailen. Als je klantnummer in Mijn Tele2 begint met 1.1 dan zit je in het nieuwe systeem.

Ben je al overgezet op het nieuwe systeem en de nieuwe mobiele app? Op de facturen in het nieuwe systeem staat de specificatie op de facturen zelf. Op de facturen in het oude systeem was de specificatie geen onderdeel van de factuur en apart te downloaden. Als je nog niet bent overgezet dan moet je de specificaties zelf kunnen downloaden, ben je wel overgezet dan kan de klantenservice ze voor je opzoeken en mailen. Als je klantnummer in Mijn Tele2 begint met 1.1 dan zit je in het nieuwe systeem.

Bedankt voor je reactie. Ik heb vanmiddag 4 personen van de klantenservice aan de telefoon gehad. De laatste heeft een ticket voor een bepaalde afdeling aangemaakt die mij aan de specificaties zouden moeten kunnen helpen.

Ik was er inmiddels zelf achter gekomen dat ik door de migratie naar het nieuwe systeem beter contact op kon nemen met de klantenservice. Mijn klantnummer begint met 1.1.

Als het goed is belt een medewerker mij binnen 4 werkdagen.

Reputatie 7
Badge +2

Top, laat even weten wanneer het gelukt is. Mocht het toch lastig worden dan kan een Tele2 moderator je hier op het forum helpen.

@pipodeclown 

Vorige week zelf maar weer gebeld. Zou weer teruggebeld worden, maar nog steeds niets gehoord…

Wie van de Tele2 moderators kan mij sneller helpen?

Reputatie 7
Badge +2

Ik vermeld even @Cas van Tele2 

Ik ga zelf maar weer bellen @pipodeclown@Cas van Tele2