Ik ben al een tijdje klant bij TELE2 nooit echt problemen gehad en eigenlijk best tevreden. Het enige min punt was dat de app niet werkte, het inloggen werkte niet en de "nieuwe” app functioneerde ook niet echt. Ik dacht geen probleem je krijgt toch SMS'jes als je dreigt over je bundel te gaan van zowel bellen als data. Nu krijg ik een week geleden een factuur van meer dan het dubbele van mijn normale prijs. Nu heb ik geen duur abonnement dus was het maar €32,-, nu bleek dat ik ruim een uur over mijn bel limiet ben gegaan (waar ik het ook niet mee eens ben want ik heb wel gebeld maar niet zoveel), maar ik heb helemaal geen waarschuwing gehad. Ik heb dus niet kunnen controleren op mijn app en ook geen SMS ontvangen. Nu komt het mooie, ik heb de tele 2 gebeld om verhaal te halen en duidelijk vermeld aan het begin dat ik niet op mijn app kon en geen waarschuwingen krijg, verteld de beste man mij na een half uur u weet wel dat u al vanaf het begin van dit gesprek over uw bundel aan het bellen bent, hoppa weer 10 euro over mijn bundel!
Ik voel me een beetje genaaid door de TELE2 en erg in de steek gelaten. Nu mijn vraag zijn zij verplicht mij die waarschuwingen te geven en zo ja wat moet ik doen!
Beste antwoord door pipodeclown
Bekijk origineel bericht