beantwoord

Over bundel app werkt niet en geen sms ontvangen

  • 15 October 2020
  • 7 reacties
  • 618 x bekeken

Ik ben al een tijdje klant bij TELE2 nooit echt problemen gehad en eigenlijk best tevreden. Het enige min punt was dat de app niet werkte,  het inloggen werkte niet en de "nieuwe” app functioneerde ook niet echt. Ik dacht geen probleem je krijgt toch SMS'jes als je dreigt over je bundel te gaan van zowel bellen als data. Nu krijg ik een week geleden een factuur van meer dan het dubbele van mijn normale prijs. Nu heb ik geen duur abonnement dus was het maar €32,-, nu bleek dat ik ruim een uur over mijn bel limiet ben gegaan (waar ik het ook niet mee eens ben want ik heb wel gebeld maar niet zoveel), maar ik heb helemaal geen waarschuwing gehad. Ik heb dus niet kunnen controleren op mijn app en ook geen SMS ontvangen. Nu komt het mooie, ik heb de tele 2 gebeld om verhaal te halen en duidelijk vermeld aan het begin dat ik niet op mijn app kon en geen waarschuwingen krijg, verteld de beste man mij na een half uur u weet wel dat u al vanaf het begin van dit gesprek over uw bundel aan het bellen bent, hoppa weer 10 euro over mijn bundel!
Ik voel me een beetje genaaid door de TELE2 en erg in de steek gelaten. Nu mijn vraag zijn zij verplicht mij die waarschuwingen te geven en zo ja wat moet ik doen!

icon

Beste antwoord door pipodeclown 16 October 2020, 19:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7

Voordat je bent gemigreerd heb je een e-mail en sms ontvangen en word je gewezen op deze link https://www.tele2.nl/bijnazover

Daar vind je veel informatie over de wijzigingen, waaronder:


Uiteraard kan je wel geholpen worden om de app aan de praat te krijgen, zodat je makkelijk je verbruik kunt monitoren.

Bedankt voor uw reactie, nou die mail heb ik nog nooit gezien anders had ik hier natuurlijk rekening mee gehouden en gezorgd dat ik wel op de app kon.

ik heb ook speciaal voor dit bericht mn mail doorgezocht naar die mail!

Reputatie 7

Is het juiste e-mailadres bij Tele2 geregistreerd? Of is de mail misschien in een spam folder beland? De mails worden geautomatiseerd verstuurd aan alle klanten die worden overgezet.

Heyy,

Ja alles checkt zelfs de prullenbak en nergens te bekennen. Het enige wat ik ooit heb gehad is  een bericht dat ik ben overgezet naar een nieuw netwerk met een betere dekking, maar daar is geen link te bekennen.

Reputatie 7

Bij mij stond de link in ieder geval in het sms bericht dat ik ontving voordat ik werd overgezet.

Bericht voordat ik werd overgezet? Ik heb alleen ontvangen dat ik op een nieuwe netwerk ben geplaatst wat voor een betere dekking zorgde. Geen link niks.

Reputatie 7

Ik hoorde dat je naast de sms ook een e-mail ontvangt en daar staat nu de link in (in plaats van in het sms bericht dat je ook ontvangt).