vraag

Orderstatus niet beschikbaar op site

  • 2 januari 2020
  • 3 reacties
  • 145 x bekeken

Hi! 

Ik heb vanacht mijn abo verlengd, maar geen bevestiging gekregen. Nu wil ik de orderstatus bekijken maar dit lukt op de computer én op telefoon niet. Aangezien ik mijn huidige telefoon verkocht heb en wel gauw de nieuwe nodig heb, wil ik graag weten hoe ver de order is of dat ik opnieuw moet bestellen. Please help? 


3 reacties

Is al opgelost! :grin:

Is al opgelost! :grin:

Voor 1 minuut misschien. Het probleem is dus nog niet opgelost. Kan 1 van jullie zien wat de status is? @Rox van Tele2 

Reputatie 4
Badge

Is al opgelost! :grin:

Voor 1 minuut misschien. Het probleem is dus nog niet opgelost. Kan 1 van jullie zien wat de status is? @Rox van Tele2 

Hi @ElineNadin, dat was van korte duur! Heb je de bevestigingsmail niet toevallig in je spambox ontvangen? Soms komt het daar terecht. Anders kijk ik graag met je mee! Je kan mij dan een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Groetjes, 

Rox

Reageer