beantwoord

Opzeggen alle contracten

• 24 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 150 x bekeken

Goedemorgen Tele2,

Ik ben nu al bijna 4 maanden bezig om iets met jullie af te stemmen! En de afgelopen 2 maanden moet ik jullie constant bellen en wordt er tot telkens aan toe beloofd dat ik wordt terug gebeld!! Helaas tot ophesen nog niet gebeurd.

Zouden jullie willen laten weten Welke weg ik moet volgen om alle lopende gsm abonnementen, televisies en internet moet opzeggen. En hoe gaan jullie om met lopende contracten.

De reden heeft te maken met de klantenservice! Echt niet oké.

Met vriendelijke groet,

Fer
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 26 oktober 2018, 09:21

Hoewel ik je niet kan helpen met het opzeggen van je abonnementen, kan ik je wellicht helpen om iets meer duidelijkheid te scheppen?!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Fer,

Heb jij je gegevens ingevuld op je profiel? Zo kan de medewerker van Tele2 je sneller helpen!
Ik heb volgens mij alles ingevuld
Reputatie 5
Badge
Oké, dan zal een medewerker van Tele2 je z.s.m helpen. Tevens denk ik dat je lopende contracten niet zomaar kan opzeggen, dit staat vermeld in je contract. Ik zou dus ook ondertussen even je contract(en) goed na lezen.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt uiteraard alles opzeggen, de opzegtermijn is een maand en als je nog in contract zit volgt er een afkoop nota voor de maanden dat het contract nog duurde. Misschien een idee om aan te geven waarom je in 1 keer van alles af wilt? Dat is best apart..
Reputatie 7
Badge +1
Wat probeer je al die tijd af te stemmen? Misschien kan een moderator dat hier voor je regelen in plaats van de opzeggingen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoewel ik je niet kan helpen met het opzeggen van je abonnementen, kan ik je wellicht helpen om iets meer duidelijkheid te scheppen?!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick

Groetjes,
Patrick van Tele2