vraag

Onterecht afgesloten alweer

• 19 juni 2019
  • 5 reacties
  • 1047 x bekeken

Goede middag ben maand geleden afgesloten van tele 2 zo wel thuis als mobiele, na veel bellen en bewijzen sturen, werd eindelijk de fout toe gegeven, en kreeg ik reepje chocola, plus 5 eu korting op mij mobiele abonnement, en kreeg te horen moeilijk uit systeem te krijgen die fout, een maand later nu dus weer paar dagen onterecht afgesloten voor het zelfde bedrag wat dus al lang betaald heb dus heb hem van ellende maar betaald omdat ik dringend WiFi nodig had dus 16.65 onterecht over gemaakt door hun fout alweer heb ook andere kosten moeten maken van 12. 00 eu nu voor extra data voor nood en on nodig weer bellen naar het zogenaamde gratis nummer van tele 2 zijn er meer mensen met het zelfde probleem en wat hebben jullie er aan gedaan bvd genaaid

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Elke maand chocola is natuurlijk niet de bedoeling. Als je klantgegevens zijn ingevuld in je forumprofiel dan kan een Tele2 moderator direct voor je in de systemen kijken wat er aan de hand is.
Helpt toch niet 99 van de 100.medewerkers hebben volgens mij een iq als een halve doperwt kijken in het systeem,, en willen niet verder kijken in de fout dat in het systeem elke maand op nieuw blijf ongelooflijk gewoon precies het zelfde probleem met tele 2 app op tel blijf fouten bedragen op gegeven, soms ook dubbel voor de zelfde maand, met Dan 2 bedragen die niet kloppen wou dat die ene van de 100 dus zijn werk deed en het oplostte en, mij schadeloos steld en probleem nu echt verholpen word.
Reputatie 4
Badge
Hallo Killzone, welkom op ons forum.

Ik help je graag maar daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig.
Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Bvd
Petra
Reputatie 7
Badge +1
Helpt toch niet 99 van de 100.medewerkers hebben volgens mij een iq als een halve doperwt kijken in het systeem,, en willen niet verder kijken in de fout dat in het systeem elke maand op nieuw blijf ongelooflijk gewoon precies het zelfde probleem met tele 2 app op tel blijf fouten bedragen op gegeven, soms ook dubbel voor de zelfde maand, met Dan 2 bedragen die niet kloppen wou dat die ene van de 100 dus zijn werk deed en het oplostte en, mij schadeloos steld en probleem nu echt verholpen word.
Wel netjes blijven natuurlijk. Ik snap dat je bent teleurgesteld, maar je ziet dat de moderators hier hun uiterste best voor je willen doen. Verder helpt het wel als je wat punten en hoofdletters in je teksten gebruikt, want het lijkt nu één lange zin en dat is best lastig lezen.
Reputatie 4
Badge
Jammer Killzone dat ik geen privébericht van je heb ontvangen, ik had je graag geholpen.
Ik ga dit topic nu sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra