beantwoord

OnePlus 3T en het 4G netwerk van Tele2

• 18 maart 2017
  • 2 reacties
  • 380 x bekeken

Beste mensen,

Ik ben geïnteresseerd in de OnePlus 3T. Op de website van Tele2 staat de OnePlus 3T niet tussen de ondersteunde modellen voor het 4G netwerk van Tele2. Echter, als ik bij de specificaties kijk van de OnePlus 3T dan komen de gebruikte banden volgens mij wel overeen. De specs van de OnePlus 3T zijn als volgt:

WCDMA: Banden 1/2/5/8
FDD-LTE: Banden 1/3/5/7/8/20
TDD-LTE: Banden 38/40

Daarnaast kom ik ook vaak het nieuwe VOLte bellen. Deze manier van bellen maakt gebruik van het 4G netwerk van Tele2. Er schijnt een verschil te zitten tussen internetten over het 4G netwerk en bellen. Het gaat mij er voornamelijk om dat ik kan internetten via het 4G netwerk van Tele2. Zou iemand mij misschien uit kunnen leggen waarom de OnePlus 3T niet tussen de ondersteunde modellen staat en of het internetten over het 4G netwerk van Tele2 hierdoor niet mogelijk is.
icon

Beste antwoord door karin 19 maart 2017, 07:55

Beste Rik,

Ik heb hier op het forum gelezen dat ook al staat het toestel wat je op het oog hebt niet in de Tele 2 lijst je er toch gewoon ook bij Tele2 gebruik van kunt maken.
Ik ben het met Eric eens dat Volte bellen eem snellere verbinding geeft en een helder geluid , ik behoorde tot de testers.
Ik heb Volte getest met de Samsung Galaxy S7 die momenteel heel voordelig i.c.m abonnement in de aanbieding s bij Tele2.
Ik weet de prijs van de OnePlus3T niet en ken het toestel niet. Maar nu de S7 zo voordelig wordt aangeboden voor een zeer lage prijs zou ik zeggen vergelijk de specificaties eens en bedenk daarbij ook dat de Chinese goedkopere toestellen uiteindelijk wel in eerste instantie ontworpen en gemaakt zijn voor de Chinese netwerken.
Maar de keuze is aan u
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De chinese fabrikanten nemen niet de moeite om toestellen te certificeren voor Volte. Je ziet bij alle NL providera dat Samsung en Apple dit wel doen. Tele2 heeft ook Sony , microsoft en binnenkort Huawei erbij. Dat laatste vermoed ik omdat Tele2 maar een beperkt aantal fabrikanten zelf verkoopt en zij minder kosten hebben als je data en spraak over hun eigen netwerk loopt. Ik moet zeggen, het gebruik van VoLTE is werkelijk top als je naar iemand belt die ool VoLTE heeft. Heel sprankelend geluid en binnen 2 seconden contact.
Beste Rik,

Ik heb hier op het forum gelezen dat ook al staat het toestel wat je op het oog hebt niet in de Tele 2 lijst je er toch gewoon ook bij Tele2 gebruik van kunt maken.
Ik ben het met Eric eens dat Volte bellen eem snellere verbinding geeft en een helder geluid , ik behoorde tot de testers.
Ik heb Volte getest met de Samsung Galaxy S7 die momenteel heel voordelig i.c.m abonnement in de aanbieding s bij Tele2.
Ik weet de prijs van de OnePlus3T niet en ken het toestel niet. Maar nu de S7 zo voordelig wordt aangeboden voor een zeer lage prijs zou ik zeggen vergelijk de specificaties eens en bedenk daarbij ook dat de Chinese goedkopere toestellen uiteindelijk wel in eerste instantie ontworpen en gemaakt zijn voor de Chinese netwerken.
Maar de keuze is aan u