Onduidelijk antwoord

  • 2 januari 2019
  • 3 reacties
  • 76 x bekeken

Hallo Tele2,

Op mijn vraag naar klantenservice@tele2.nl krijg ik het volgende antwoord:

Dankjewel, dit is een automatisch mailtje. Wil je iets zeggen of vragen?
Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-7544444 (lokaal tarief).

We houden contact.

Tele2

Dat jullie contact houden, kunnen jullie ook aangeven binnen hoeveel tijd jullie dat willen doen?

Alvast bedankt,
Jeroen.
Jlicht@zonnet.nl

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is geen email mogelijkheid met Tele2. Er is alleen telefonische klantenservice. Die automatische responder op de email geeft je het telefoonnummer weer.
Hi Eric

Dat begrijp
Hi Eric,

Dat begrijp ik nu ook maar het lijkt mij netter om dit ook in de mail te kennen te geven. Voor mij was het niet duidelijk dat dit berichtniet meer behandeld werd.
Wel dat dit een automatisch bericht is maar niet dat de box niet in behandeling wordt genomen.
Naar uw klanten wil ik aanraden dit duidelijker kenbaar te maken

Vriendelijke groet,
Jeroen