Onderhoud Webshop

• 11 juni 2018
  • 5 reacties
  • 198 x bekeken

Hoe laat is de onderhoud van de webshop ongeveer klaar? Ik wilde net een nieuwe telefoon bestellen is die webshop in onderhoud. Weet iemand dat?

Bij voorbaat dank!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan bel je toch even het sales nummer? 0800-1602.
Dan bel je toch even het sales nummer? 0800-1602.

Er geldt bij Tele2 toch iets van ''voor 23:59 besteld, morgen in huis?''
Reputatie 7
Badge +2

Er geldt bij Tele2 toch iets van ''voor 23:59 besteld, morgen in huis?''

Theoretisch wel, in het praktijk gebeurt nog eens dat de voorraadinformatie niet 100% juist is, of dat OPD geen plaats meer heeft om je toestel morgen te bezorgen.

Dus bellen en gelijk vragen als ze je toestel morgen kunnen leveren.
Alleen op dit moment is het probleem dat mijn telefoon dus stuk is. En ik heb geen huistelefoon bij de hand. Daarom wilde ik het via de site bestellen zodat ik weer morgen een telefoon heb.

Daarom mijn vraag, wanneer de webshop hoogstwaarschijnlijk weer bereikbaar is?
Reputatie 6
Badge
Hi Karell,

Op dit moment werken we er hard aan om het onderhoud zo snel mogelijk af te ronden. Hoe lang dit nog duurt weten we op dit moment niet.

Je kunt gerust telefonisch bestellen; het bestelproces verloopt verder bijna hetzelfde als een bestelling via de website en dezelfde 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' gaat dus ook op. Als bellen niet lukt dan kan ik het ook voor je regelen, ik begrijp dat er haast bij is :)

Ben je al klant bij ons? Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Wat je al weet over je gewenste bestelling (bundels, telefoon, prijzen etc.)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!