beantwoord

Onbeveiligde site van tele2

  • 7 April 2021
  • 12 reacties
  • 132 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Helaas kreeg uk dit te zien toen tele2 me een mailtje stuurde km aub mujn telefoonabonnement te verlengen. Nee. Maar dat terzijde. Is de bijgevoegde mededeling een melding van gevaar if moet ik het maar zo laten. Je moest op een link drukken. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 April 2021, 12:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7

Zie je dit ook als je zelf inlogt op de normale pagina voor mail in plaats van via de link in de mail?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Yaelle,
Bedankt voor het delen van de waarschuwing. Als ik het goed begrijp heb je een e-mail van ons ontvangen dat je kan verlengen en als je op de link drukt in die mail krijg je deze waarschuwing? Dat ga ik meteen onderzoeken! Wat is de afzender van die e-mail? 

Kan je wel inloggen via https://www.tele2.nl/webmail/? Je kan ook inloggen via webmail.tele2.nl.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 3

Hoi @Yaelle,
Bedankt voor het delen van de waarschuwing. Als ik het goed begrijp heb je een e-mail van ons ontvangen dat je kan verlengen en als je op de link drukt in die mail krijg je deze waarschuwing? Dat ga ik meteen onderzoeken! Wat is de afzender van die e-mail? 

Kan je wel inloggen via https://www.tele2.nl/webmail/? Je kan ook inloggen via webmail.tele2.nl.

Ik hoor graag van je!

 

Reputatie 3

Hoi @Yaelle,
Bedankt voor het delen van de waarschuwing. Als ik het goed begrijp heb je een e-mail van ons ontvangen dat je kan verlengen en als je op de link drukt in die mail krijg je deze waarschuwing? Dat ga ik meteen onderzoeken! Wat is de afzender van die e-mail? 

Kan je wel inloggen via https://www.tele2.nl/webmail/? Je kan ook inloggen via webmail.tele2.nl.

Ik hoor graag van je!

 

Inloggen is hier niet mogelijk

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Yaelle,

Bedankt voor je snelle reactie! Dus als je op de link klikt: Bekijk hier de mogelijkheden dan kom je op de site met de waarschuwing? 

Kan je ook zien wie de afzender is van e-mail is? 

Reputatie 3

Zo zag het eruit

Reputatie 3

Zo zag het eruit

 

@Yaelle   Er staat een e-mail adres in je laatste post. Probeer de afbeelding te verwijderen door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en "Bewerk” te kiezen. Na wijziging klik op “Opslaan”

Je hebt tot één uur na plaatsing dus tot ongeveer half drie.                  Dus nu re laar.

Reputatie 3

Dan moet het verwijderd worden. In een geval als dit wél vind ik. Ik probeer hier zoveel mogelijk info te vinden mbt fouten van Tele2, ter goede trouw. Zelf maak ik nú dus een foutje. Dat krijg je als je wilt helpen

 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de informatie! Ik heb het bericht aangepast. We gaan dit verder uitzoeken!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Yaelle,

Het probleem is opgelost. Er was een issue met de certificatie, daardoor werkte de links niet goed. Dit is aangepast en je kan de links in de mail weer gebruiken. 

Bedankt voor het melden! :muscle:

Reputatie 3

Helaas kreeg uk dit te zien toen tele2 me een mailtje stuurde km aub mujn telefoonabonnement te verlengen. Nee. Maar dat terzijde. Is de bijgevoegde mededeling een melding van gevaar if moet ik het maar zo laten. Je moest op een link drukken. 

Prima! Dankjewel. Ik kon niet eerder inloggen, Tele2 accepteerde opnieuw mijn wachtwoord niet. Ben ik gewend inmiddels