onbeschofte hulpverlening tele 2

• 6 januari 2020
  • 16 reacties
  • 334 x bekeken

Vandaag al bijna 2 uur moeten bellen om iets van Tele2 optelossen wat hun fout is.

al mijn tijd verdaan en beltegoed.

kon niet inloggen terwijl alle gegevens juist zijn.

na 45 min gewacht aan de telefoon,neemt enne Erik op om te Zeggen geen idee dat moet je zelf weten ik kan je nergens mee helpen….. ik kan niet inloggen en hun helpen nergens mee en daarna gewoon onbeschoft opgehangen…. ben het zat na 3 maanden slechte tv ontvangst de enne na andere foutmelding. Betaald voor films en na een ‘onverwachte’fourmelding weer film weg… ben het echt zat.?al vanaf 9 uur ochtend zijn ze zogenaamd ingesprek tot 45 min elke keer dat je ze belt.

Onbeschoft niet normaal, dit aan Erik maar zal wel niet zijn echte naam zijn.

die denk dat die mensen zo kan behandelen en zeggen dat die niets er aan kan doen terwijl vorige maand iemand mij nog hiermee geholpen heeft.

ik ga overstappen ben er klaar mee

** Achternaam van collega verwijderd **

16 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Onze excuses dat je geen fijne ervaring gehad hebt met een collega. Indien u nog geïnteresseerd bent kan ik met u meekijken. 

Ik ken het hier net zo inndat geval over service kun je totaal niet verwacht en kun u zomoverstappen dan?

Reputatie 1

Service is inderdaad waardeloos bij Tele2 en dan ook nog onbeschoft reageren als je er iets van zegt. En standaard een medewerker die ‘sorry’ zegt en dan toch niks oplost. 

Reputatie 1

Waar blijven eric en pipo om dit gedrag van Tele2 weer goed te praten?

Reputatie 5
Badge +3

Laten we het even gezellig houden op dit forum. Dit soort opmerkingen zijn niet nodig. 

Reputatie 1

Laten we het even gezellig houden op dit forum. Dit soort opmerkingen zijn niet nodig. 

Hahaha, die was te verwachten. Bij grof taal gebruik of onzinnige zaken wordt niet op ingegrepen, maar we moeten niet te kritisch zijn want dan grijpen we wel in. We zouden dit forum positief moeten gebruiken om elkaar positief en inventief te helpen in plaats alles van Tele2 goed te praten. 

Reputatie 7
Badge +1

Hahaha, die was te verwachten. Bij grof taal gebruik of onzinnige zaken wordt niet op ingegrepen, maar we moeten niet te kritisch zijn want dan grijpen we wel in. We zouden dit forum positief moeten gebruiken om elkaar positief en inventief te helpen in plaats alles van Tele2 goed te praten. 

😂

Kritiek is geen probleem, persoonlijke aanvallen wel.

Reputatie 1

Zo zou het moeten idd, maar kritiek wordt direct met een persoonlijke aanval afgekapt.

en laten we vooral even on topic blijven, deze is gestart door een collega member wegens onbeschoft gedrag van een Tele2 medewerker. 

Reputatie 5
Badge +3

laten we vooral even on topic blijven, deze is gestart door een collega member wegens onbeschoft gedrag van een Tele2 medewerker. 

Dat lijkt me het beste alleen de persoon heeft me nog geen bericht gestuurd. Dus ik wacht nog een bericht van de originele poster af

Reputatie 1

laten we vooral even on topic blijven, deze is gestart door een collega member wegens onbeschoft gedrag van een Tele2 medewerker. 

Dat lijkt me het beste alleen de persoon heeft me nog geen bericht gestuurd. Dus ik wacht nog een bericht van de originele poster af

Je hebt ook niet gevraagd of hij je een bericht wilde sturen…. 

Reputatie 7
Badge +4

Hierna helaas geen reactie van ts ....

Reputatie 1

Hierna helaas geen reactie van ts ....

Precies. Verschuilen achter feit dat klant geen bericht stuurt. Terwijl dat ook niet expliciet om vraagt. ‘Indien nog geïnteresseerd KAN ik meekijken’. ‘geïnteresseerd’ terwijl klant zegt ‘ik ga overstappen, ben er helemaal klaar mee.’

Er staat in de reactie niet ‘stuur mij een bericht met die en die gegevens, dan los ik het voor je op.’

en weer een ontevreden klant via de achter deur vertrokken…. 

Reputatie 7
Badge +4

Dit is een forum, klanten praten hier met elkaar. Als TS niet meer wenst deel te nemen aan het gesprek is dat prima, wilde TS waarschijnlijk alleen even een uitlaatklep en/of is via een ander kanaal geholpen.

Reputatie 1

Dit is een forum, klanten praten hier met elkaar. Als TS niet meer wenst deel te nemen aan het gesprek is dat prima, moderators zijn er niet om TS actief te gaan benaderen.

Ik reageer op de opmerking van de moderator, maar blijkbaar volgens jou weer iets te kritisch. Mijn wel gemeende excuses ik wilde je weekend niet verpesten.

prettige weekend, geniet er lekker van na weer een harde week werken 

Reputatie 7
Badge +1

Dit is een forum, klanten praten hier met elkaar. Als TS niet meer wenst deel te nemen aan het gesprek is dat prima, moderators zijn er niet om TS actief te gaan benaderen.

Ik reageer op de opmerking van de moderator, maar blijkbaar volgens jou weer iets te kritisch. Mijn wel gemeende excuses ik wilde je weekend niet verpesten.

prettige weekend, geniet er lekker van na weer een harde week werken 

Dit is ‘on topic blijven’? Onverbeterlijk.

Spamlist +1

Reputatie 1

Sorry je hebt gelijk, ik werd toch weer even verleid door Eric. Welgemeende excuses.

topic is ‘onbeschofte hulpverlening tele2’, laten we ons binnen dit topic dan ook focussen op de dienstverlening van Tele2 die volgens indiener als onbeschoft wordt ervaren! 

Jij ook alvast prettig weekend! 

Reageer