beantwoord

Kan niet inloggen op MijnTele2 na nummerbehoud

  • 28 January 2022
  • 3 reacties
  • 254 x bekeken

Hi,

Onlangs ben ik van abonnement en telefoon gewisseld, met nummerbehoud en beide abonnementen bij Tele2. Echter als ik nu inlog op mijntele2 staat er dat ik een abonnement moet toevoegen, maar elke keer als ik dat probeer lukt het niet omdat het al gekoppeld is. Zowel inloggen met mijn oude account als mijn reeds nieuwe aangemaakte account heeft beide geen zin, zo kan ik nu niks inzien qua verbruik en facturen. Iemand die hier raad mee weet, dan hoor ik het graag!

Bij voorbaat dank,

Anne

icon

Beste antwoord door carbear 31 January 2022, 16:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heb je nu twee abonnementen bij Tele2? Dan moet je elk nummer aanmelden met een eigen emailadres. Zo heb je twee accounts en dan kan je volgens mij de nummers samenvoegen in je mijntele2. 

Als je niet twee verschillende nummers hebt dan begrijp ik je niet goed. 

Het probleem wat ik ook ervaar en vergelijkbaar is hier is dat ik voorheen een abbonnement had bij Tele2, en na wat administratieve fouten deze heb moeten bëeindigen.

Toen heb ik gelijk een nieuw abbonnement afgesloten bij Tele2 en gevraagd om nummerbehoud, dit is allemaal in orde nu en ik heb een nieuw abbonnement met mij oude nummer.

 

Alleen het probleem is nu als ik dit nummer van (oud)abbonement 1 probeer te koppelen aan de MijnTele2 app van (nieuw)abbonnement 2, geeft hij aan dat dit nummer al in gebruik is.

 

Ik kan nu dus geen facturen/vebruik nakijken en ook geen axtra MB's bijbestellen als dit nodig is.

 

Ik hoop snel een oplossing te vinden.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nico076,

Allereerst van harte welkom op onze Tele2 Community en goed dat je MijnTele2 wil gebruiken! 

Thanks voor het invullen van je 06-nummer in je profiel. Ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is en hoe ik dit voor je kan oplossen. Zou je alleen jouw vraag in een eigen topic willen zetten? Dat kan via deze link. Dan sluit ik dit topic om het overzicht te bewaren.

Ik zie je topic graag verschijnen en dan help ik je direct verder! 😊