Nummer koppelen Tele2 account

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 186 x bekeken

Afgelopen jaar heb ik een nieuw abbonnement bij jullie afgesloten en mijn nummer overgezet van mijn moeders naam op die van mijzelf. Nu kan ik in Mijn Tele2 mijn abbonnement niet koppelen omdat deze al gekoppeld is aan een ander account (ik denk die van mijn moeder nog steeds). Op dat account kunnen we het nummer echter ook niet meer gekoppeld vinden. Hoe kan ik het nummer nu ontkoppelen van het oude account wat niet meer gebruikt wordt en het nummer toevoegen aan mijn eigen account?

Johrick van Tele2 1 jaar geleden

Hi @FabiënneB99

Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten en ook welkom op de Tele2 Community! 

Dit klinkt als iets wat alleen ik voor je kan oplossen, wil je mij de volgende gegevens sturen via een privebericht, hier op de Community? Je telefoonnummer, geboortedatum, adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je oplossen! 

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @FabiënneB99

Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten en ook welkom op de Tele2 Community! 

Dit klinkt als iets wat alleen ik voor je kan oplossen, wil je mij de volgende gegevens sturen via een privebericht, hier op de Community? Je telefoonnummer, geboortedatum, adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je oplossen! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @FabiënneB99

Ik heb niets meer van je vernomen, is het inmiddels al opgelost? Mocht dit niet zo zijn, wil je mij dan alsnog een privébericht sturen? Dan ga ik mijn best voor je doen! Voor nu zal ik dit topic sluiten. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, weet dat ik er voor je ben en je altijd wil helpen!

Reageer