beantwoord

Nummer koppelen aan MijnTele2 account

  • 19 May 2022
  • 3 reacties
  • 1420 x bekeken

Deze maand is mijn telefoonnummer overgegaan van mijn moeders account naar mijn eigen account. Van een tele2 naar een tele2 abonnement.

Mijn telefoonnummer heb ik ontkoppeld uit mijn moeders tele2 account. Nu wil ik mijn nummer toevoegen aan mijn eigen tele2 account, maar dan krijg ik de foutmelding. 'Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account’

Maar het nummer is al ontkoppeld uit mijn moeders account, dit heb ik meerdere keren gecontroleerd. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door StijnB 23 May 2022, 18:58

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Stijn,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zag dat jouw nummer/MijnTele2-account toch nog gelinkt stond aan je moeders (oude) account. Je kunt jouw nummer (MijnTele2-account) zelf alleen uit haar account ontkoppelen, maar het MijnTele2-account wat bij jouw 06-nummer hoort, is nog steeds ‘van haar’. Je zou dan moeten inloggen met je 06-nummer en haar oude wachtwoord.

Om het makkelijk te maken heb ik het oude account losgekoppeld en verwijderd. Op deze manier kun je fresh en opnieuw beginnen met je MijnTele2-account. Dit kun je gemakkelijk doen via deze pagina of via de app. 💪🏻

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Hey Stijn,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zag dat jouw nummer/MijnTele2-account toch nog gelinkt stond aan je moeders (oude) account. Je kunt jouw nummer (MijnTele2-account) zelf alleen uit haar account ontkoppelen, maar het MijnTele2-account wat bij jouw 06-nummer hoort, is nog steeds ‘van haar’. Je zou dan moeten inloggen met je 06-nummer en haar oude wachtwoord.

Om het makkelijk te maken heb ik het oude account losgekoppeld en verwijderd. Op deze manier kun je fresh en opnieuw beginnen met je MijnTele2-account. Dit kun je gemakkelijk doen via deze pagina of via de app. 💪🏻

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

 

Heel erg bedankt! Het is inmiddels gelukt.

Reputatie 7
Badge +12

Graag gedaan, Stijn! Super fijn om te horen dat het is gelukt! 

Mocht je meer vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. De Community en ik staan voor je klaar. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer