Nog steeds slecht werkende website MijnTele2

  • 31 March 2019
  • 18 reacties
  • 732 x bekeken

Reputatie 5
Ik dacht maak er toch maar een melding van na meer dan 3 maanden, maar de website van MijnTele2 functioneert nog steeds niet goed, vaak blanco pagina's zoals deze:





Dit is in Chrome, als ik edge gebruik doet hij het soms wel maar met een rara lettertype en dingen die verspringen tot gevolg.

Ook geeft hij aan in Chrome dat mijn laatste factuur december 2018 is (op het moment van schrijven opeens januari), maar in edge geeft hij februari 2019 aan (in de app ook).



Overzicht pagina geeft dus ook niet alle info.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 7
En als je Chrome in privé navigatie modus gebruikt, zie je dan wel de facturen tot en met februari?
Reputatie 5
En als je Chrome in privé navigatie modus gebruikt, zie je dan wel de facturen tot en met februari?
Nee.
Reputatie 6
Hey simnlru,

Bedankt voor voor je reactie,

Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling

Fijne dag,

Arjan
Reputatie 5
Hey simnlru,

Bedankt voor voor je reactie,

Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling

Fijne dag,

Arjan


Top dankjewel!
Zowel edge en chrome geven problemen, andere browsers kan ik geen oordeel over geven.
Reputatie 5
@Arjan van Tele2 heb je al een update? het probleem speelt nog steeds. Als je via je mobiel inlogt geen probleem, maar via een computer/laptop dan krijg je overal dit dus helaas.
Reputatie 1
Hier geen problemen met Google Chrome. Heb je extensies toegevoegd zoals een adblocker die dit mogelijk kunnen veroorzaken? Heb je geprobeerd op je browser cache te ledigen? Probeer het anders eens via een ander wifi netwerk.
Reputatie 5
Hier geen problemen met Google Chrome. Heb je extensies toegevoegd zoals een adblocker die dit mogelijk kunnen veroorzaken? Heb je geprobeerd op je browser cache te ledigen? Probeer het anders eens via een ander wifi netwerk. Heb dit op de computer en laptop.
Reputatie 7
Badge +12
Het lijkt toch een beetje een individueel probleem. Verder hier geen meldingen gezien, en ik heb er ook geen last van.
Reputatie 5
Het lijkt toch een beetje een individueel probleem. Verder hier geen meldingen gezien, en ik heb er ook geen last van. Blijkbaar niet, hier iemand die hetzelfde probleem heeft sinds eind 2018 (ook bij mij was dit sinds eind 2018) https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/geen-letters-na-inloggen-tele2-76299 .

Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..
Reputatie 7
Badge +12
[quote=simnlru]Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..
Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.
Reputatie 5
[quote=eric]Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..
Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.
misschien voor de individuen account resetten? Beetje jammer omdat er maar een paar last van hebben is het pech voor diegene.. beetje makkelijk eerlijk gezegd.
Hoe kan ik nu in MijnTele2 komen dan? Of heb ik en de andere die hier last van hebben gewoon pech?
Reputatie 1
Je zou Tele2 anders ook kunnen contacteren op Twitter of Facebook. Wellicht krijg je daar wel meer te horen.
Reputatie 5
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.
Reputatie 7
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.
Beter laat dan nooit ?
Reputatie 7
Badge +12
Kun je in ieder geval de laatste facturen nog ontvangen.
Reputatie 5
Kun je in ieder geval de laatste facturen nog ontvangen. Ontvangen doe ik ze toch wel en betalen ook 😁 .
Reputatie 5
Helaas voor korte duur, nu werkt Mijn Tele2 weer zoals het de afgelopen maanden deed (dus niet).
Reputatie 7
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.
Tevreden na de overstap?