beantwoord

nieuwe klant, kan mijn mobiele abbo niet toevoegen

  • 17 November 2021
  • 2 reacties
  • 72 x bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen. Nummer wordt over een maand overgezet ivm nummerbehoud. Tot die tijd wil ik de nieuwe simkaart al wel gebruiken.

Als ik op mijn tele2 probeer het mobiele abonnement toe te voegen krijg ik steeds de melding dat er iets is foutgegaan en ik dit later moet proberen.

icon

Beste antwoord door eric 18 November 2021, 17:27

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Freekjorrit , welkom bij de community.

Er gaat niets mis hoor. Je Tele2 abonnement start aansluitend aan het abonnement bij je huidige provider. Dus op de dag van de nummerportering. Zo worden dubbele lasten voorkomen.

Hi Eric,

Dank voor je bericht. Dat verklaart alles. Bedankt!

Reageer