beantwoord

Nieuwe app geinstalleerd nog maar een telefoonnummer te zien

  • 22 October 2020
  • 10 reacties
  • 1324 x bekeken

Goedendag,

Ik heb al een aantal jaar 2 telefoonnummers van tele2 met allebei dezelfde e-mailadres  (account).

De nieuwe app heb ik geinstalleerd en er is nu nog maar 1 telefoonnummer te zien.

Wat kan ik doen om beide telefoonnummers te zien?

 

icon

Beste antwoord door dennysvandijk 23 October 2020, 12:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7

Is het andere nummer ook al overgezet? Zo niet, dan vind je dat nummer nog in de oude app.

De oude app werkt niet meer.

Ik zou 2 telefoonnummers moeten zien in de nieuwe app net zoals in de oude.

 

Reputatie 7

Ik snap je vraag wel, maar het nieuwe systeem werkt anders dan het oude. Tevens hoeft het niet zo te zijn dat beide nummers tegelijk worden overgezet. Vandaar nogmaals: is het andere nummer ook al overgezet?

Kijk ook even naar het wijzigen van de gebruikersnaam zoals ik hier beschrijf https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/twee-numbers-in-nieuwe-app-81050

Waaraan kan ik dat zien of het andere nummer is overgezet?

Reputatie 7

Je ontvangt naast een e-mail ook een sms bericht over de migratie.

Ik kreeg geen gespecificeerd bericht gemaild over welk telefoonnummer het ging, maar een algemene die ging als volgt: “Je kunt nu de nieuwe MijnTele2 app downloaden en gaan gebruiken. Als je inlogt met je huidige MijnTele2 inlog in de nieuwe app, zie je daar een van je 06-nummers.” (eentje maar)

En verder in dat bericht staat: “In MijnTele2 heb je voor elk nummer een apart account nodig”

 

En via SMS een welkoms bericht.

 

En dit:

Hoe kan ik in de MijnTele2 app een account toevoegen of verwijderen?

Een account toevoegen of verwijderen is zo gebeurd. Je voegt een account op deze manier toe:

  • Open de app en log in
  • Druk op 'Meer'
  • Druk bovenin op 'Wissel van gebruiker'
  • Druk op 'Account toevoegen'
  • Log in
  • Voila, je hebt een account toegevoegd!

Dit heb ik geprobeerd maar daar kom ik niet uit.

Bij account toevoegen heb ik eerst geprobeerd dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord maar dan veranderd er weinig. Als volgt probeerde ik een nieuw gebruikersnaam en nieuw wachtwoord dan klopt de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet.

Dus eigenlijk is de vraag nu hoe moet ik een 2e account aanmaken.

 

 

 

Reputatie 7

Door die sms weet je exact welk nummer wel en niet is overgezet. Hoe je accounts kan toevoegen aan de app (als deze beide zijn overgezet) vind je in het topic waarvan ik een link plaatste. Als slechts één van de twee nummers is gemigreerd, dan kan je nog niet beide nummers in dezelfde app zien omdat de nummers dan nog in verschillende systemen zitten.

Die sms die ik heb gehad is gestuurd naar het telefoonnummer wat ik niet in de app zie staan en juist niet naar het telefoonnummer die ik wel zie staan in de app.

 

Ik heb gedaan wat je beschreef in het topic, mijn gebruikersnaam veranderd en vervolgens geprobeerd een 2e account aan te maken met de oude gebruikersnaam en het telefoonnummer dat ik niet in de app zie staan. Dan krijg ik de volgende melding:

“Er is al een account voor het mobiele nummer dat je opgeeft. Controleer het nummer en probeer het opnieuw. Is het nummer correct? Vraag dan opnieuw je gegevens op

(aanvullend: ik heb maar een klantnummer)

 

Volgens mij moet dit probleem gewoon intern bij Tele2 zelf worden opgelost, ik zie dat meerdere klanten daar problemen mee hadden en dan moest er een privebericht met gegevens worden opgestuurd naar een Tele2 medewerker die dan een 2e account zou aanmaken.

 

(Ik heb Tele2 gebeld en die hebben mij verder geholpen, telefonisch is er een 2e account aangemaakt dus die kan ik nu ook beheren via MijnTele2. In de app is het vooralsnog niet mogelijk het tweede nummer te beheren volgens de Tele2 medewerker. Ik kan het 2e nummer nu wel toevoegen in de app maar niet beheren.)

 

Reputatie 7

Ik beschreef in dat topic ook hoe je accounts splitst, maar goed dat is nu gelukkig al opgelost. Je kunt in de app het 2e nummer wel zien maar geen instellingen aanpassen, is dat wat je bedoelt? Ik heb zelf geen 2e nummer, dus kan ik het helaas niet testen.

Ja dat klopt ik kan de instellingen alleen aanpassen via de website in MijnTele2 maar niet via de app daar zijn ze mee bezig. Maargoed hiermee ben ik gered.

Bedankt voor uw input