beantwoord

Nieuwe abonnement niet aanwezig in MijnTele2. Hoe komt dat?

  • 16 May 2020
  • 7 reacties
  • 357 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Een tijd geleden geleden (rond december) had ik online via jullie site een toestel plus abonnement aangeschaft terwijl ik al een abonnement had lopen. In de tussentijd maakte ik gebruik van het nieuwe toestel met mijne oude abonnement.

Het oude abonnement is gisteren verlopen en nu wil ik gebruik wil maken van de nieuwe (moet hem namelijk eerst online activeren). Het blijkt via MijnTele2 dat ik nu helemaal geen abonnement meer heb. 

Ik zou graag willen weten hoe dit komt en hoe dit z.s.m opgelost kan worden.

 

Met vriendelijke groet,

 

K.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 18 May 2020, 10:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7

Dus je betaalt er niets voor? Of zie je het alleen niet staan in Mijn Tele2? Het kan namelijk zijn dat je niet beide abonnementen ziet in één Mijn Tele2 omgeving.

Reputatie 7
Badge +12

Bij een verlenging hoef je geen simwissel te doen en blijft je hetzelfde numner gebruiken. Heb je in december verlengt of een nieuw abonnement met een nieuw nummer genomen en het oude abonnement opgezegt?

Dus je betaalt er niets voor? Of zie je het alleen niet staan in Mijn Tele2? Het kan namelijk zijn dat je niet beide abonnementen ziet in één Mijn Tele2 omgeving.

Ik betaalde voor beide abonnementen, maar kon alleen het oude zien in Mijn Tele2. Ik zie helemaal geen gegevens voor het nieuwe abonnement, zelfs de facturen niet. Het lijkt dus alsof ik helemaal niet ben aangesloten.

Bij een verlenging hoef je geen simwissel te doen en blijft je hetzelfde numner gebruiken. Heb je in december verlengt of een nieuw abonnement met een nieuw nummer genomen en het oude abonnement opgezegt?


Destijds had ik een nieuw abonnement met toestel besteld, maar bleef mijn oude abonnement gebruiken op het nieuwe toestel. Nu is het oude opgezegd en wil ik gebruik maken van de nieuwe.

Reputatie 7
Badge +12

Een NIEUW abonnement gaat direct in. Een verlenging gaat in zodra je oude abonnement is afgelopen. Maar de dienst loopt gewoon door. Alleen starten dan de nieuwe bundels en prijzen en begin je het toestel af te betalen.

Heb je al maandfacturen gehad voor het toestel? Dan is het abonnement al in December ingegaan en dan zul je dat abonnement, met een nieuw nummer ook al op die factuur hebben moeten zien staan. Het blijft onduidelijk, dus advies is de klantenservice even te bellen.

Reputatie 7

Dus je betaalt er niets voor? Of zie je het alleen niet staan in Mijn Tele2? Het kan namelijk zijn dat je niet beide abonnementen ziet in één Mijn Tele2 omgeving.

Ik betaalde voor beide abonnementen, maar kon alleen het oude zien in Mijn Tele2. Ik zie helemaal geen gegevens voor het nieuwe abonnement, zelfs de facturen niet. Het lijkt dus alsof ik helemaal niet ben aangesloten.

Zoals ik zei staan niet beide abonnementen in één Mijn Tele2 omgeving. De klantenservice kan je helpen met toegang tot het tweede account.

Reputatie 5

Hey @Khata ,

Welkom op onze community! Als ik het goed begrijp heb je jouw oude abonnement in december niet verlengd, maar heb je juist een nieuw abonnement afgesloten. De nieuwe simkaart is dan automatisch al geactiveerd, daar hoef je niets voor te doen! Check deze link voor meer informatie.

In jouw geval heb je een ander klantnummer en nieuw telefoonnummer. Kan het zijn dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt? Aan de hand van het klantnummer in jouw profiel kan ik alleen het oude abonnement zien, dus die opgezegd is. Het nieuwe abonnement kan ik voor je opzoeken, maar dan heb ik ter verificatie de volgende gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Je kan deze gegevens in een privébericht naar mij sturen. Dan ga ik ermee aan de slag!

Groetjes,

Rox