Nieuw abbonement in app

  • 31 January 2021
  • 6 reacties
  • 124 x bekeken

Hi!

Ik heb mijn abbonement zo'n anderhalve maand verlengd van sim only naar toestel maar ik zie dit nergens terug in mijn tele2. 

Ik heb al geprobeerd mijn gebruikersnaam en emailadres te veranderen maar er staat nog steeds dat ik kan verlengen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Wat staat er als einddatum bij je abonnement? De dag daarna gaat je verlenging in.

Goedemorgen, 

 

Die blijft verschuiven. Ik ben van sim only naar een abbonement overgestapt. Nu staat de einddatum weer op 28 februari.

Reputatie 7
Badge +12

Heb je het toestel nog niet ontvangen?

Al sinds november heb ik mn toestel..

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Clau91,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Goed om te horen dat je jouw toestel binnen hebt, hopelijk heb je daar plezier van!  Als je inlogt op MijnTele2 dan kan je daar jouw contract inzien. Als op dit moment het contract nog niet is ingegaan ga ik dit voor je uitzoeken! 

 Welk abonnement had je besteld en heb je een nieuwe simkaart ontvangen bij jouw bestelling? Kan je ook jouw 06-nummer toevoegen aan jouw Community profiel bij je persoonlijke gegeven want dan kan ik je meteen verder helpen! 

Ik hoor graag van je! 

Goeiemorgen, 

Ik kan in mijn tele 2 alleen mijn oude abbonement zien. Ik zie niks van dat ik verlengd heb en kan zelfs nog verlengen geeft hij in terwijl het abbonement per direct in zou gaan.

 

Ik dacht meldt het toch maar even voordat de kosten mega hoog worden. Ik heb geen nieuwe simkaart en het ging om de Samsung galaxy s20Fe. Mobiel nummer pas ik aan.