Niet kunnen inloggen MijnTele2

Bij mijn bezoek aan Tele 2 om mijn telefoonrekening te bekijken, log ik in zoals gebruikelijk, maar de inlog gegevens kloppen niet ( volgens de melding die ik krijg ).
Dus opnieuw wachtwoord aanvragen.
Zo gezegd, zo gedaan. Alles zoals het hoort en ..... weer niet kunnen inloggen omdat gegevens niet kloppen.
TAB staat niet in tijdens inloggen en ik voer alles juist in. ( dit is zeker al de 4e x dat ik alles verander )
Kan iemand mij helpen met dit probleem, want zometeen wordt ik afgesloten en dat zou heel pijnlijk zijn voor me. ( i.v.m. werk )
Dank je ( jullie ) wel alvast.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Camader,

Welkom op het forum! Probeer jij in te loggen met je e-mail adres of je 06-nummer? Een tijdje geleden hebben wij MijnTele2 aangepast waardoor je na het inloggen een melding kreeg om een e-mail adres op te geven waarop je vervolgens een verificatiemailtje kreeg met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Vervolgens diende je in te loggen met je e-mail adres als gebruikersnaam en je nieuwe wachtwoord. Ik zou willen weten of jij deze stappen al hebt doorlopen?

Groetjes,

Velma
Hallo Velma,

Dank voor je reactie, maar ik heb geen mail gezien om dit te doen. Sorry.
Bij navraag hier, heeft niemand hier iets van meegekregen.
Groetjes Camader
Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Camader,

Zou je mij een privé bericht willen sturen me je NAW-gegevens en klantnummer? Dan kan ik me je meekijken. Wil je me ook laten weten welk e-mail adres je zou willen gebruiken voor MijnTele2? Je kan mij een privé bericht sturen dor op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Groetjes,

Velma
hallo Velma,

Ik heb je een bericht gestuurd.
M.v.g. Camader.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Camader,

Ik heb je gegevens in goede orde ontvangen! Ik ga hiermee aan de slag en ik hou je hier op de hoogte.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Camader,

Ik zie dat je zowel vaste als mobiele diensten van ons afneemt, het klantnummer wat je mij hebt gestuurd is van de vaste diensten. Voor de zekerheid wil ik even controleren of je vraag over MijnTele2 betrekking heeft op je mobiele abonnement of op het internet/tv abonnement? Ik hoor dit nog graag.

Groetjes,

Velma
Hallo Velma,

Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik heb ( volgens mij ) alleen een mobiel abonnement via Tele2 en internet enzo van KPN.
Maar mijn vraag had ( en heeft ) betrekking op mijn mobiele abonnement.
Aangezien ik mijn rekening overzicht niet kan bekijken van mijn mobiele abonnement van Tele2, weet ik ook niet wat ik moet betalen.
Vandaar mijn vraag ook, of het mogelijk was om mij in de toekomst de rekening per post toe te sturen.
Tot nu toe ben ik tevreden over Tele2, maar ik heb onlangs enkele rekeningen gekregen die hoger uitvielen dan normaal.
Normaal zit ik net op € 6,00 per maand en nu had ik enkele rekeningen die hoger waren, terwijl ik er niets anders mee doe.
Hopelijk is dit duidelijk genoeg voor je, zo niet, dan wacht ik een antwoord af.

Met vriendelijke groet; Alfred de Rijk.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Camader,

Ik heb je nu een verificatiemail gestuurd naar het bij ons bekende e-mail adres. In deze mail vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Vervolgens kan je inloggen met je e-mail adres als gebruikersnaam en je nieuwe wachtwoord. Helaas versturen wij geen facturen per post, wel kan je in MijnTele2 aangeven dat je deze als bijlagen in de mail wilt ontvangen. Laat je me weten of het lukt om weer in te loggen?

Groetjes,

Velma
Hoi ,
ik heb dus het zelfde probleem:(
erg vervelend!

hoop dat ik hier de oplossing vind!

groetjes danielle
Reputatie 4
Badge +5
Hay Danielle,

Ik wil je vragen om een eigen topic te openen met een goede beschrijving van je vraag. We kunnen je dan beter helpen en ingaan op jouw persoonlijke situatie.

Groetjes,

Velma
Hoi Velma,

Dank voor je bericht, maar ik heb geen verificatiemail mogen ontvangen van jullie.
Misschien vergeten in de drukte ?
Hoop het alsnog te mogen ontvangen.

Groetjes Alfred de Rijk.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Camader,

Ik begreep uit je privé bericht dat het toch wel gelukt was om een nieuw wachtwoord aan te maken, daar ben ik blij om 🙂. Ik heb ook even met je meegekeken naar de laatste rekening en het bedrag dat je moet betalen is €2.27. Dit zou ook correct genoteerd moeten staan in MijnTele2 dus hier ga ik nog achteraan zodat het wordt aangepast. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Dank je Velma, je bent een geweldige hulp geweest.
Nee verder heb ik geen problemen of zo.
Ik dank je voor je hulp en wens je nog een fijne dag en fijn weekend toe.
Groetjes Alfred
Reputatie 4
Badge +5
Dank je wel Camader. Ik ben blij dat je weer goed kan inloggen 🙂.

Fijn weekend,

Velma