vraag

Niet kunnen inloggen/aanmelden bij mijntele2


Goedendag,

Ik zou graag geholpen willen worden want kan niet mijntele2 inkomen want ik krijg telkens een fout melding, maar we hebben ook nog is 3 abonnementen op 1 naam van mn moeder. Maar als we inloggen zien we enkel het toestel van mijn vader... Is het mogelijk dat ik mijn abonnement kan zien via mijntele2 dat ik een account krijg?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag!

Welke foutmelding krijg je te zien? Heb je wel eerder kunnen inloggen? Zou je in je profiel het klantnummer van je moeder kunnen zetten? Zo kunnen we even met je meekijken hoe het precies in elkaar steekt. Gaan de 3 abonnementen en die van je vader ook via hetzelfde rekeningnummer?

Groet, Trinh
Reputatie 1
Badge +1
Hoi,

Ik zie dat je geen reactie meer hebt gegeven daarom het topic gesloten