beantwoord

Niet akkoord verhoging abonnementskosten Internet Light.

• 20 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1703 x bekeken

Tot mijn grote verbazing zie ik, dat Tele2 per 1 juli 2018 opeens de abonnementskosten van mijn Internet Light abonnement, klantnummer B0007236582, zonder reden van opgaaf heeft verhoogd naar 25 euro, factuurnummer NL1809850609. Ik ga ervan uit, dat het hier een fout betreft, aangezien mijn maandelijkse bedrag 22 euro bedraagt i.p.v. 25 euro..

Graag verzoek ik Tele2 mij een gecorrigeerde factuur, factuurnummer NL 1809850609, toe te sturen ten bedrage van 22 euro i.p.v. 25 euro.
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 21 juli 2018, 09:35

Het klopt dat wij een prijsverhoging hebben doorgevoerd. Dit om er voor te zorgen dat jullie in de toekomst met een gerust hart kunnen blijven internetten:P.
De aankondigingen zijn verstuurd per e-mail. In jou geval naar een zonnet account!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De abonnements tarieven zijn inderdaad verhoogd per 1 juli. Deze aankondiging is enkele weken geleden gestuurd en je kon tot 1 juli ook opzeggen zelfs als je nog in je contractsjaar zat. Zit je er niet meer in, dan kun je zo ie zo per maand opzeggen. Helaas hebben eigenlijk alle providers hun tarieven verhoogd per 1 juli, dus vergelijk de huidige prijzen even goed met elkaar.
Beste Eric, Bij mijn weten heb ik geen enkele aankondiging ontvangen van een verhoging, dus lees ik dit nu voor het eerst. Mag ik vragen wat de reden van de verhoging is, aangezien het abonnement of de verleende service hetzelfde blijft?
Reputatie 7
Badge +4
Zie ook dit topic. Forumlid stelt vraag maar past daarna topic aan i.v.m. de aangekondigde tariefsverhoging. https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/waarom-betaal-ik-opeens-3-per-maand-meer-72097
Ik heb geen idee wat de achtergrond is. Ben ook maar een klant he.. Als je b.v. tweakers.net volgt dan zie je dat alle vast internet providers duurder zijn geworden rond 1 juli. Marktwerking (maar dan naar boven).. online.nl paste vorige week, ook zonder vernieuwingen, de prijs zelfs met 9.50 euro aan!. Effin, kijk dus even rustig rond wat je voor 25 euro kunt krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
Het klopt dat wij een prijsverhoging hebben doorgevoerd. Dit om er voor te zorgen dat jullie in de toekomst met een gerust hart kunnen blijven internetten:P.
De aankondigingen zijn verstuurd per e-mail. In jou geval naar een zonnet account!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 6
Badge +1
Bel tele2 dan krijg je een aanbieding van 5 € per maand over 6 maanden korting bij een nieuw jaarabonnement.