beantwoord

Na wachtwoordherstel lukt het inloggen via web nog steeds niet

  • 16 August 2022
  • 5 reacties
  • 55 x bekeken

Ik wilde zojuist inloggen via mijntele2 op browser (safari). Tot mijn verbazing kreeg ik een foutmelding op het wachtwoord, dat gewoon in. zijn keychain zit (OSX). Na een aantal pogingen dacht ik: okay dan maar een nieuw ww. Via ww vergeten aangevraagd, nieuw ww ingesteld. Maar ik hierop opnieuw een foutmelding. Ik heb dit een aantal keer geprobeerd met telkens dezelfde uitkomst. Kan iemand me uit de brand helpen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door mantonisse 17 August 2022, 16:54

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @mantonisse

Geen zorgen! Ik help je met alle liefde verder. Ik vermoed dat ik je account zal moeten verwijderen, zodat je met hetzelfde mailaders een nieuwe aan kunt maken! Gaat het om het telefoonnummer dat in je profiel staat? Let me know, dan kan ik meteen voor je aan de slag gaan! 

Hoi Jorick, ja het gaat inderdaad om het nummer in het profiel.

Reputatie 5
Badge +6

Top! Thanks voor je antwoord, @mantonisse. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb je account verwijdert. Je kunt een nieuw account aanmaken via onze website. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Dan ga ik mijn best voor je doen! 

Hi @mantonisse

Geen zorgen! Ik help je met alle liefde verder. Ik vermoed dat ik je account zal moeten verwijderen, zodat je met hetzelfde mailaders een nieuwe aan kunt maken! Gaat het om het telefoonnummer dat in je profiel staat? Let me know, dan kan ik meteen voor je aan de slag gaan! 

 

Bedankt, het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mantonisse,

Superfijn om te horen dat het is gelukt! Bedankt voor de terugkoppeling.

Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. 

Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😄

Groetjes,

Marciano

Reageer