beantwoord

Mobiele data in het buitenland

• 27 juli 2017
  • 2 reacties
  • 357 x bekeken

Beste Tele2,

Ik ben momenteel in het buitenland en heb zojuist een bericht gekregen dat ik mobiele data gebruik en hiervoor 10€/MB moet betalen. Het probleem alleen is dat ik mijn data roaming uit had staan, ik was er namelijk van overtuigd dat als deze uitstond je toch geen internet gebruikt in het buitenland.

Nu heb ik toch kosten gekregen buiten de bundel dus ik vroeg me af of dit wel helemaal klopte.

Met vriendelijke groet,

Cindy
icon

Beste antwoord door eric 27 juli 2017, 22:38

De prijzen worden in een sms aan je extra gecommuniceerd. Er kan even tijd zitten als jij je toestel aanzet en de sms aankomt. Als je daarna data roaming pas uitzet kan het zijn dat de apps op je telefoon al enthousiast aan het updaten en checken zijn gegaan. Met 10 euro per mb gaan de kosten dan hard. Zet naast data roaming ook mobiele data uit.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De prijzen worden in een sms aan je extra gecommuniceerd. Er kan even tijd zitten als jij je toestel aanzet en de sms aankomt. Als je daarna data roaming pas uitzet kan het zijn dat de apps op je telefoon al enthousiast aan het updaten en checken zijn gegaan. Met 10 euro per mb gaan de kosten dan hard. Zet naast data roaming ook mobiele data uit.
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris