beantwoord

Mobiele data


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo,
Hoe kan het dat ik op de tele 2 app mijn data verbruik niet meer kan zien? Belminuten kan ik wel inkijken maar mobiele data niet. Het betreft in dit geval voor een iOS besturing systeem. Ook kwam ik nu tot de ontdekking als ik hier in dit bericht een foto wilde uploaden ik uit de app gegooid wordt en dat ik de app opnieuw moest opstarten.
App ook al opnieuw gedownload in Apple store maar dat helpt niets aan de problemen.

icon Beste antwoord door WhTurner 17 juni 2017, 14:02

Volgens https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/geen-dataverbruik-in-mijn-tele2-app-voor-ios-gebruikers-65502/index1.html van 2 dagen geleden was het voor iOS gebruikers nog niet opgelost.
Houdt deze link in de gaten voor updates.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Zie https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/problemen-mobiele-data-65193/index1.html#post394227
Reputatie 3
Badge
Zoals Wh Turner al aangeeft is er momenteel een storing met de data weergave in de app.
De actuele status kun je hier vinden.

Voor Apple verwacht ik dat de update morgen beschikbaar is in de store. na het uitvoeren van de update zal je dataverbruik ook weer inzichtelijk zijn.

Groetjes, Kim
Hoi,

Ik kan ook nog steeds mijn verbruik niet zien.
Wat is de status ondertussen ?
Volgens https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/geen-dataverbruik-in-mijn-tele2-app-voor-ios-gebruikers-65502/index1.html van 2 dagen geleden was het voor iOS gebruikers nog niet opgelost.
Houdt deze link in de gaten voor updates.
Reputatie 3
Badge
Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen, precies zoals een forum bedoeld is. Top.
Reputatie 3
Badge
Er is al enige tijd niet meer gereageerd en daarom zal dit topic gesloten worden.

Groetjes, Kim