beantwoord

Mobiel abbonement in mijn Tele2

• 30 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 99 x bekeken

Ik heb tv/internet van tele2 en sinds een aantal maanden ook een mobiel abbonement.
Als ik inlog in Mijn Tele2 zie ik alleen de informatie over Tv/Internet, terwijl ik ook graag mijn facturen en info wil zien van het mobiele abbonement.

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Of moet ik dan heel onhandig gaan inloggen met 2 verschillende gebruikersnamen?
(ik zou niet weten wat dan de inlog gegevens zijn voor mijn mobiele abbonement...)

alvast bedankt voor de reactie
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 5 september 2016, 12:15

Hoi Jeroen,
Wat leuk dat je nu met alle diensten bij ons zit. 🙂

Je moet, zoals je inderdaad al vermoed, voor je mobiele abonnement met een andere gebruikersnaam inloggen.
Hier kun je je MijnTele2 omgeving voor je mobiele abonnement bij ons activeren. Hier vul je het e-mailadres in wat bij ons bekend is. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet je tele2.nl e-mailadres zijn, maar bijvoorbeeld je Gmail of Hotmail.

Laat je even weten of het gelukt is?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jeroen,
Wat leuk dat je nu met alle diensten bij ons zit. 🙂

Je moet, zoals je inderdaad al vermoed, voor je mobiele abonnement met een andere gebruikersnaam inloggen.
Hier kun je je MijnTele2 omgeving voor je mobiele abonnement bij ons activeren. Hier vul je het e-mailadres in wat bij ons bekend is. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet je tele2.nl e-mailadres zijn, maar bijvoorbeeld je Gmail of Hotmail.

Laat je even weten of het gelukt is?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jeroen,
Ik ben benieuwd of het allemaal gelukt is. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jeroen,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je gehoord heb.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko