beantwoord

mijntele2 werkt niet dus kan sim niet activeren

  • 1 December 2019
  • 14 reacties
  • 541 x bekeken

Ik ben sinds gisteren een nieuwe klant. Nu wil ik mijn simkaart activeren wat via mijntele2 moet. Maar die werkt niet! Via de app staat er steeds onverwachtse fout en via de site blijft de pagina blanco. Wat moet ik hier nu mee? Dit beloofd weinig goeds zo. Ik heb straks buitenshuis gewoon mijn mobiel nodig en dus een werkende simkaart.

icon

Beste antwoord door eric 1 December 2019, 09:31

Bekijk origineel bericht

14 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel om 12 uur even de klantenservice, die kan dat ook voor je doen.

Bedankt Eric. 
 

Wat vervelend dat de medewerker van de chat mij dat gisteren niet kon vertellen. Dan had ik gewoon kunnen bellen. Hij gaf aan dat ik het gewoon na een paar uur nog eens moest proberen. 

Op welk nummer zijn jullie bereikbaar? 

De afdeling verkoop heeft nummer 0800 1602

Mijn nummer krijg je niet 😉😉 

Hier heb ik exacte hetzelfde probleem: MijnTele2 werkt niet via browsers (Safari en Chrome) en de app heeft standaard de tekst dat ie gecrasht is. Niet heel erg aantrekkelijk voor nieuwe klanten.

 

Reputatie 6
Badge +2

Er zijn op dit moment issues m.b.t. de MijnTele2 omgeving. 

 

‘Door een systeem-verstoring kun je op dit moment geen gegevens in de MijnTele2 opvragen. Excuses voor het ongemak!’

 

Ik ben het met je eens @Deesazter dat dit geen warm welkom is voor nieuwe klanten.
Er wordt gewerkt aan een oplossing om de Mijn Tele2 omgeving stabieler te maken. 

 

@eric @WhTurner  Thanks voor jullie hulp!

Is er een verwachting wanneer het opgelost wordt @Cas van Tele2? Op de pagina Storingen staat overigens niets hierover.


Ook ik ben nieuwe klant en heb dezelfde issues.

Foutmelding in de app en website is blanco na inloggen.

De helpdesk is vriendelijk, maar biedt geen oplossing of uitleg. In de app en play store alleen maar slechte reviews.  En @Cas van Tele2 heeft het te druk om hier een reactie te plaatsen.

Als ik komende week nog steeds niet kan inloggen ontbindt ik het contract en blijf ik bij de concurrent.

 

 

 

 

 

 

Idem @luzero. De helpdesk is zeker vriendelijk, maar tot nu toe geen oplossing. Het zou aan flash kunnen liggen, maar dit is niet het geval daar ik de laatste versie van flash heb. Op andere laptops heb ik hetzelfde probleem. App verwijderen helpt niet, andere browsers ook niet. Cookies verwijderen werkt niet. Hélemaal niks. Ontzettend frustrerend.

Vandaag heb ik hetzelfde en moet hem voor morgen activeren… Nu zit ik zo meteen zonder bellen enz. dus kan ik ze morgen bellen?

is niet fijn voor nieuwe klanten.

Reputatie 7
Badge +8

Vandaag kun je niemand bellen. Zul je moeten wachten tot morgen: https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

Reputatie 6
Badge +2

Is er een verwachting wanneer het opgelost wordt @Cas van Tele2? Op de pagina Storingen staat overigens niets hierover.

 

Ik heb daar nu geen update over. 

 

@Cas van Tele2  wat is de status van de verstoring. Ik heb op 3 december een ticket ingediend en herhaaldelijk gebeld. Ik zou binnen 8 werkdagen opvolging moet ontvangen. Tot op heden niks vernomen en ben ik het zat om bij herhaling te moeten bellen en langdurig in de wacht te staan. Graag je reactie, wanneer werkt de app eindelijk?

 

Reputatie 6
Badge +2

@luzero 

 

Het probleem is bekend en wordt onderzocht. 

Door een verstoring kun je op dit moment problemen met MijnTele2 ervaren. We werken hard aan een oplossing! Excuus voor het ongemak.
Ik ontvang graag jouw gegevens om dit voor jou te fixen.

 

Kan je mij een Privébericht sturen met de volgende gegevens dan kijk ik meteen met jou mee : 

  • Naam 

  • Adres + E-mail

  • Postcode + Woonplaats 

  • Klantnummer  en 06-nummer

 

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reageer