beantwoord

mijntele2 werkt niet

  • 26 September 2020
  • 8 reacties
  • 518 x bekeken

Reputatie 1

Hallo, afgelopen woensdag ben ik overgezet naar het nieuwe netwerk, maar al sinds afgelopen maandag is er geen mogelijkheid om in de mijntele2 omgeving te komen.

De app zegt dat de combi gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt en de webversie zegt dat ze met onderhoud bezig zijn.

Er zijn vast meer mensen die daar last van hebben? 

icon

Beste antwoord door Danny1987 26 September 2020, 22:48

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je gebruikt nu wel de nieuwe app?

Reputatie 1

@eric Jazeker,  de oude app werkt niet meer. Toen heb ik de nieuwe app gedownload. 

En die werkt ook niet, bij mij althans niet.

Maar heel mijntele2 werkt niet. de website ook niet zoals je ziet.

Ik heb al cookies verwijderd, incognito geprobeerd, de app meerdere malen verwijderd en opnieuw gedownload enzo. Maar niks lijkt het probleem op te lossen.

Misschien geduld..

Reputatie 7
Badge +8

Misschien als je de beloofde mail krijgt? 

Reputatie 1

@theocoppes Zou kunnen, maar het duurt al bijna een week. 

Aangezien niet iedereen er last van lijkt te hebben, dacht ik dat er misschien iets mis is en er een oplossing voor is.. afgezien van het wachten op een mail.

Reputatie 7

Ga je naar Mijn Tele2 via een link of bookmark in de browser of ga je eerst naar de website en kies je daar Mijn Tele2? De url is namelijk anders dan ik zie als ik inlog.

Reputatie 1

@pipodeclown Ik heb gewoon mijntele2 gegoogled en 1 van de resultaten aangeklikt.. dat werkte niet.

Via de Tele2 website naar mijntele2 gaan werkt ook niet..

MAAR.. nu klikte ik een ander zoekresultaat aan en heb ik inderdaad een andere URL, waar ik wél kan inloggen. Heel vreemd.. de site is hetzelfde verder, qua selecteren of je mobiel internet.  internet, bellen & TV hebt.

Nu de app nog.

Maar in elk geval alvast bedankt.

update: 
 

Oke, ik heb in de app wachtwoord herstel gedaan, nieuw wachtwoord aangemaakt en nu werkt de app ook ineens.  

Vreemd allemaal, maar het lijkt opgelost te zijn. 

Reputatie 1

@pipodeclown Oke, ik heb in de app wachtwoord herstel gedaan, nieuw wachtwoord aangemaakt en nu werkt de app ook ineens.  

Vreemd allemaal, maar het lijkt opgelost te zijn. 👍

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Danny1987,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitleg en reacties. Wel handig om MijnTele2 in te kunnen. 
Gelukkig heeft @pipodeclown jou de handige tip gegeven die werkt! En vervolgens bij jij zo handig geweest om het wachtwoord te wijzigen en daarmee kan je in de app. Ech top! 
Sorry voor het ongemak dat het niet werkte maar ik ben blij te zien dat je eruit bent gekomen met behulp van de Community! Superbedankt ook voor jouw update en uitleg.

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag, ik zoek het meteen voor je uit! :smile: