MijnTele2 werkt niet

  • 23 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 361 x bekeken

Hallo
Ik kan al paar weken niet geen gebruik maken van mijntele2 app.
Ik ben gewoon ingelogd maar zodra ik de app opstart krijg ik de melding " Oh nee, we hebben even geen contact. Gern zorgen er zijn hard bezig om mijn tele2 te verbeteren probeet het later nog eens"
Ik krijg deze melding al paar weken en kan dus geen gebruik maken van de app..
Dus gisteren probeerde ik via de computer in te loggen, lukte het wel, maar ik was ook blijkbaar 21,- over mijn abbonoment geweest!?
Terwijl ik al weken niet kon in loggen en dus niet mijn mb's kon checken..

Graag wil ik hier een oplossing voor

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Zou je ook kunnen uitloggen en inloggen? Er is vandaag ook een update gekomen voor de Tele2 app. Heb je ook al geupdate?

Vriendelijke groet,
Trinh
Probeer anders gewoon de app te verwijderen en opnieuw te installeren
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben benieuwd of je eruit bent gekomen Mussampa. Bedankt voor het meedenken Damian013 🙂
Hallo, waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vinden?
Hallo
Heb de app opnieuw gedownload en toen werkte alles gewoon wel weer.

bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Fijn dat het weer werkt :)
Vriendelijke groet,
Trinh