beantwoord

MijnTele2 splitsen

• 8 maart 2016
  • 3 reacties
  • 126 x bekeken

Beste Tele2 Moderators,

Ik heb sinds kort een tweede abonnement afgesloten bij jullie en bij het afsluiten van mijn abonnement moest ik een e-mailadres doorgeven voor het aanmaken van mijn tele2 account. Ik heb hetzelfde e-mailadres als mijn eerste abonnement doorgegeven bij het afsluiten van het abonnement. Nu wil ik graag met een andere e-mailadres in kunnen loggen op mijn tele2. Ik wil dus tweede inlog accounts voor mijn beide abonnement. Graag verzoek ik jullie bij deze om mijn tele2 accounts te scheiden van elkaar. Jullie kunnen de benodigde gegevens hiervoor in een privé berichtje aan mijn vragen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 9 maart 2016, 17:50

Hoi hotlinebling,

Bedankt voor je vraag en welkom op het forum!

Aangezien je het accountnummer hebt vermeld in je profiel heb ik al het e.e.a. kunnen nakijken en het valt me op dat je hier al telefonisch contact over hebt gehad en ook een antwoord, het is namelijk niet mogelijk. Ik had graag gewild dat ik je ander nieuws kon geven maar het is niet anders.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag!

ps. Ever since I left the city.....
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi hotlinebling,

Bedankt voor je vraag en welkom op het forum!

Aangezien je het accountnummer hebt vermeld in je profiel heb ik al het e.e.a. kunnen nakijken en het valt me op dat je hier al telefonisch contact over hebt gehad en ook een antwoord, het is namelijk niet mogelijk. Ik had graag gewild dat ik je ander nieuws kon geven maar het is niet anders.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag!

ps. Ever since I left the city.....
Beste Maurice,

hahaha ik moet wel lachen om je laatste zin maar ik ben niet blij met je antwoord 😞 ik heb me er bij deze hierbij neergelegd. Wel zou ik het echt zeer op prijs stellen als jullie dan een account naar keuze uit mijn tele2 verwijderen of op non actief zetten. Dit moet toch wel mogelijk zijn. Alvast bedankt voor je insteek! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Wel lachen dit... Je moet eens weten hoeveel forumleden we hebben gezien die wilden dat meerdere telefoonnummers onder 1 email konden. Dit was vorig jaar nog een probleem omdat ze dan 3G gebruikers die meerdere telefoonnummers onder 1 email hadden niet konden migreren.

Nu ze dat hebben gemaakt (je kunt zelfs in de APP kiezen welk telefoonnummer je de status van wilt zien) wilt er iemand dit weer splitsen... Het is ook niet snel goed 🙂