beantwoord

MijnTele2 omgeving kom ik niet meer in

  • 9 August 2022
  • 1 reactie
  • 177 x bekeken

Hoi Tele2,

Ik zou graag mijn huidige nummer willen ontkoppelen van een oud tele2 account (van mijn moeder), dit zodat ik hem aan mijn nu eigen account kan toevoegen. Ik kan deze optie echter nergens vinden op de app, ook niet op het oude account, en vroeg me dus af of jullie mij verder kunnen helpen. Mijn nummer is tevens ook al verdwenen van het oude account, als ik deze aan mijn eigen account wil toevoegen geeft het aan dat mijn nummer nog gekoppeld is aan een ander account.


Ik hoor graag van jullie!

 

Met vriendelijke groet,

Jeroen.

icon

Beste antwoord door Manouk van Tele2 9 August 2022, 14:45

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi @joentjuh12!

Tuurlijk kan ik dat regelen voor je! Ik heb het account dan ook een reset gegeven, dit betekent dat je weer een nieuw account kan aan gaan maken via onze website. Dit kan je doen met jouw eigen e-mailadres, als je deze niet direct kan gebruiken ( dit kan gebeuren, dit omdat het systeem de reset nu aan het verwerken is), kan je een klein trucje gebruiken. Namelijk een +1 toevoegen aan jouw eigen e-mailadres, dus voorbeeld: joentjuh12+1@t-mobile.nl. Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, kan je je telefoonnummer toevoegen en alles weer inzien!

Laat je mij even weten of het is gelukt?

Reageer