MijnTele2 foutmelding

  • 3 September 2019
  • 7 reacties
  • 340 x bekeken

Na het inloggen op "Mijn Tele2" krijg ik de laatste dagen de mededeling "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens."

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Hé BroekeF,

Lastig dat je niet kan inloggen in mijntele2. Ik wil je graag een aantal stappen geven doe je kan doorlopen om het probleem mogelijk op te lossen:


Graag hoor ik wat het resultaat is van de de drie bovenstaande oplossingen.

Groet, Kevin
Helaas, dit heb ik al diverse malen geprobeerd. Zodra ik ben ingelogd of probeer mijn wachtwoord te wijzigen verschijnt de mededeling "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens."

Groet, BroekeF.
Reputatie 7
Helaas, dit heb ik al diverse malen geprobeerd. Zodra ik ben ingelogd of probeer mijn wachtwoord te wijzigen verschijnt de mededeling "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens."

Groet, BroekeF.

Gebruik je het e-mailadres waarmee je de aanvraag hebt gedaan?
Sinds jaar en dag is het goed gegaan met mijn eigen e-mailadres, maar de laatste weken gaat het mis.

Groet, BroekeF
Reputatie 5
Dan ga ik een bericht sturen naar de technische dienst, er speelt namelijk al enige tijd een algemeen probleem bij het inloggen op mijntele2. Ze willen daarvoor graag weten welke browser(s) je gebruikt. Ook heb ik de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien je klant bent)
  • E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Bedankt voor je privébericht, ik heb een melding van je storing gemaakt bij de technische dienst die met de algemene storing bezig zijn. Ik durf niet te zetten hoe lang het kan duren voordat dit opgelost is maar zodra ik meer weet zal ik het melden!

Groet, Kevin
Reputatie 5

Het probleem zou opgelost moeten zijn, ik ga het topic daarom sluiten.

Klik [url=https://forum.tele2.nl/topic/new/]hier[/url] als je een nieuw topic wil openen