MijnTele2 doet het niet

  • 16 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 653 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
Hallo,

Wanneer ik probeer in te loggen of de Tele2 app gebruik krijg ik of een pagina met "sorry" zien of een melding dat het de combinatie wachtwoord en e-mail adres niet klopt. Ik heb het wachtword al een miljoen keer aangepast maar mag niet baten. De mailtjes met deze link krijg ik wel, dus het mail adres moet goed zijn. De helpdesk kwam op het idee om mijn e-mail adres al een keer laten veranderen, maar ook dat hielp niet. Het advies van de helpdesk was om het later nog eens te proberen. Nu is het weer een paar maanden later, de app is vernieuw, mijn reacties/klachten op dit forum naar een of ander archief verplaats, waar ik niet bij kan.

wacht vol spanning af.......


groet

Rob

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi
RobM

Welkom op het forum van Tele2,

Niet fijn dat het steeds niet lukt om in te loggen.

Ik heb je probleem doorgestuurd naar een technische afdeling, met de vraag of zij dit kunnnen fixen.

Ik verwacht dat het binnen 4 werkdagen opgelost moet zijn.

Fijne dag,

Arjan
Dank je Arjan.