beantwoord

MijnTele2 app werkt nog steeds niet

  • 12 April 2017
  • 5 reacties
  • 383 x bekeken

Ik denk dat ik niet de eerste ben die vraagt wanneer jullie de app op orde gaan brengen.
Ik krijg steeds na inloggen de bijgevoegde melding.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- herinstalleren
- ik kan wel inloggen via de computer
- installatie verloopt zonder meldingen
- probleem is ontstaan na verlengen van mijn abonnement per juni van dit jaar, er is toen een tweede account aangemaakt maar dat zou hersteld zijn.

icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 21 April 2017, 16:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Hoi Macbran, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je problemen ervaart met inloggen op MijnTele2 die zich uitsluitend voordoen bij de app.

Je geeft aan dat het probleem is ontstaan sinds je een verlenging hebt gedaan. Heb je rechtstreeks bij ons verlengd en is je bestelling al volledig afgerond? Wanneer heb je deze verlenging geplaatst?

Ik ben ook benieuwd of je hier al vaker over gebeld hebt en wat er toen is gebeurd.
Ik kan wel inloggen maar na inlog geeft hij deze foutmelding, als ik rapport verstuur dan genereer ik een rapport voor Google en als ik OK druk dan sluit de app.

Ik heb gebeld over deze problematiek maar ze zeggen dat het bekend is en dat er aan gewerkt wordt.
Op de site vind ik niets over dit probleem, alleen maar klagende mensen ....

Ik gebruik een Samsung S7 met de laatste Android versie...6.0.1
De software is origineel en er is niet mee gerotzooid.

Heb de App meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Maar zonder nieuw resultaat...zoals gezegd ik kan wel op de site inloggen maar aan de App heb ik nu niets.

Mijn nieuwe abb gaat in juni in dus er is tot die tijd niets veranderd, alleen is er bij het verlengen (via Belsimpel.nl)een extra account aangemaakt en dat heb ik via de telefoon uit laten zoeken en rechttrekken. Ik vermoed dat er iets niet klopt in de config van mijn account of met de app in combinatie met mijn telefoon of de android versie...


Groet

Marc
Reputatie 6
Je toestel komt dus weg bij Belsimpel.nl? Weet je toevallig of dat een non-branded Nederlands model is?

De app werkt voor de meeste gebruikers foutloos dus het zou kunnen dat het een softwareprobleem is dat met je telefoon te maken heeft. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken of de update naar Nougat beschikbaar is - check dit topic eens.

Wellicht wordt het ook via een update van de MijnTele2 app opgelost maar ik heb geen zicht op wanneer die wordt uitgerold.
Reputatie 6
We hebben inmiddels een nieuwe versie van de MijnTele2 app gelanceerd voor androidgebruikers. Zou je deze eens willen testen?
Reputatie 6
Ik heb sinds 14 april niks meer gehoord, ik neem aan dat geen nieuws goed niews is en dat alles naar behoren werkt. Ik sluit het topic.