beantwoord

MijnTele2 app mobiel doet het niet

  • 20 August 2022
  • 7 reacties
  • 390 x bekeken

Er staat steeds dat mijn verbruiksgegevens niet kunnen worden geladen, ik kan nu geen extra 2gb aanvragen (ik ben door mij  ulimited dagbundel heen)

Ik heb alles al geprobeerd; de app opnieuw opstarten/cache verwijderen, telefoon opnieuw opstarten simkaart erin en eruit doen, praten met de bot bracht me hierheen

icon

Beste antwoord door WhTurner 21 August 2022, 16:11

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Ja zelfde probleem hier. Volgens Tele2 website geen storing maar op allestoringen website een behoorlijke piek dus denk niet dat je de enige bent.

 

Off-topic:

Werd door het bandje van de telefonische klantenservice doorverwezen naar de 'online klantenservice’. Maar toen zat ik opgescheept met een bot. 

Bijzondere woordkeuze op dat bandje van de telefonische klantenservice. Aangezien het bandje van de telefonische klantenservice zegt "24/7 online klantenservice" te hebben. Maar is een bot klantenservice? Dat valt te betwisten. Ik vind het  een soort f.a.q. die terug praat ipv echte klantenservice.

 

Maar goed, voor dit topic geen relevante discussie. Echter: andere bewoording kan valse hoop voorkomen. Het bandje had al kunnen aangegeven wat voor soort klantenservice dit was 😉 

Ja precies dat dus, die app doet het nu weer bij mij trouwens alleen als ik op extra bundel klik en dan op nog 2gb, laad hij heel even en geeft dan een foutmelding "oeps er is iets misgegaan, vervolgens wacht ik 5 min en doe t weer. Gebeurt precies hetzelfde.

Ik denk dat ik ga overstappen, dit is al de zoveelste keer smh

Wellicht lukt het jou wel via mijn.tele2.nl ipv via de app.

 

Had zelf wat moeite om de foutmelding te omzeilen waarbij aangegeven werd dat ik niet van m'n wifi gebruik moest maken (heb een andere aanbieder voor vast internet) zodat ze m'n abbo kunnen herkennen. Best ironisch als je dan via je abbo niet op internet kan.

 

Aan de mensen die bij Tele2 werken: please breng die sms functie terug (NOG 1GB naar 1280 sms’en) want als je geen internet meer hebt en allemaal dingen via je internet (wat niet werkt) moet gaan regelen kom je in een soort slechte, bijna lachwekkende “computer says no” loophole terecht 🙃 Een loophole waar zelfs chatbot Tara nachtmerries van krijgt

 

 

For real man, tis nu opgelost omdat ik een dagbundel heb word hij om 12 uur snachts gerefreshed. Maar wel kapot hindelijk inderdaad.

 

BRENG 1280 NOG 1GB TERUG

BRENG 1280 NOG 1GB TERUG

Volgens de uitleg op de website moet je  MEER DATA versturen, zie onderstaande tekst van de website

Je krijgt 10GB data per dag en dit wordt elke dag om 12 uur 's nachts gereset. Is je 10GB op?

  • Via MijnTele2 omgeving en de MijnTele2 app kan je gratis een BundelBooster van 2GB nemen. Dit kun je onbeperkt doen en is altijd gratis.
  • Of stuur een SMS naar 1280 met de tekst: MEER DATA

Ik kan dat niet controleren want ik heb geen mobiel internet.

Wat een mannetje ben jij, komt gewoon uit het niets met een oplossing. Lopende legende

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Markvdw & @Mebs93

Welkom op de Tele2 Community! Leuk om jullie hier te zien. Wij hebben afgelopen zaterdag avond wat problemen gehad met de MijnTele2 omgeving. Om die reden kon je ook je verbruik niet inzien, inmiddels is dit helemaal opgelost en zou je zonder problemen weer in de MijnTele2 moeten kunnen! 

En @WhTurner, we weten inmiddels dat jij een legende bent! Thanks voor je hulp.

Reageer