MijnTele2 app loopt vast: "de app is onverwachts gestopt"

  • 6 December 2018
  • 13 reacties
  • 991 x bekeken

krijg deze melding in 70% van de menu's en heb het nu zelfs als ik feedback wil maken.het is in alle versies die ik heb getest. Heb nu die versie met dat data delen daar loopt hij ook op vast..........

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 6
@mastersjef bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte brengen en welkom op ons forum :)

Ik heb je post in een nieuw topic geplaatst omdat het topic waar jij dit in plaatste niet meer actueel was.

We hebben gisteren app versie 5.1 uitgebracht, is dat ook de versie waarmee je deze problemen ervaart? Ik ben ook benieuwd naar wat voor toestel je gebruikt en welk besturingsysteem (+ versie) daar op draait.

Ik heb ook wat met mijn eigen app zitten spelen maar kreeg geen fouten tevoorschijn. Lukt het jou de crash te reproduceren en zo ja: hoe doe je dat precies?
Reputatie 1
Hij crashed heel vaak ook bij mij, zelfs random uitloggen nadat ik ben ingelogd op me mate 20 pro
Bij mij crashed hij ook overal. Wilde data delen proberen maar zodra ik op mijn verbruik op "deel data" druk stopt hij ermee...

Ik heb een oneplus 5t met 8.1.0. app versie is de nieuwste (5.1?)
Ik kan ook geen data delen vanwege deze melding. Heb Nokia 6.1, app versie 5.1, android 9 besturing
Reputatie 7
Badge +12
Hier een samsung s8, werkt prima!
Reputatie 6
Bedankt voor de meldingen! Vanwege de manier waarop we problemen met de app onderzoeken kan ik in dit topic echter alleen @mastersjef helpen. Ik wil iedereen die last heeft van crashes of andere problemen uitnodigen daar een topic over te starten. Dit is informatie waar we bij van worden:

-Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? (doe dit altijd eerst)
-App versie
-Type telefoon en versie besturingssysteem
-Datum & tijdstip waarop het probleem zich voordeed
-Werkte de app eerder wel en zijn de problemen ontstaan sinds een update?
-Omschrijf welke handeling je uitvoert en wat er vervolgens gebeurt als de app crasht. Bijvoorbeeld: "na automatisch inloggen krijg ik een foutmelding dat de app is gestopt met werken"
-Een screenshot zou een kers op de taart zijn :)

We willen ontzettend graag dit soort problemen met de app aanpakken dus als het niet werkt en je wilt ons helpen door de nodige informatie aan te leveren: Klik dan hier om een nieuw topic te starten.
Dit is informatie waar we bij van worden:.

@Frenk van Tele2

Zoals ik al eerder aangaf is het met openen van facturen, data delen, feedback geven enz. Dus 70% van de app kan alleen en als enige het verbruik zien zonder dat de app crashes verder omdat ik data zou moeten kunnen delen heb ik al de laatste versie van de app. En ja ik heb al 5 x de app opnieuw geïnstalleerd ook had ik de cache van me hele toestel al opgeschoond ow ja de telefoon is een Huawei P Smart Plus die door jullie bijna gratis werd aangeboden.

Groeten,

Sjef
Reputatie 6
Zoals ik al eerder aangaf is het met openen van facturen, data delen, feedback geven enz. Dus 70% van de app kan alleen en als enige het verbruik zien zonder dat de app crashes verder omdat ik data zou moeten kunnen delen heb ik al de laatste versie van de app. En ja ik heb al 5 x de app opnieuw geïnstalleerd ook had ik de cache van me hele toestel al opgeschoond ow ja de telefoon is een Huawei P Smart Plus die door jullie bijna gratis werd aangeboden.


Helder! Ik ga wat mensen aan het werk zetten. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats én je geboortedatum

Verder inhoudelijk nog de volgende info:
- OS versie (zowel android als EMUI versie als het kan)
- Een datum & tijdstip waarop de crash zich voordeed

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Met alle respect, maar waarom iemand persoonlijk helpen als er meerdere mensen melding van dezelfde storing maken? Ter info voor mensen die hetzelfde probleem hebben: via de live chat is net toegezegd het probleem aan te pakken...
Reputatie 7
Badge +12
Op mijn Samsung S8 met android 8 draait het prima. Om dit te onderzoeken moeten ze dus weten wat de combinatie is waarmee het blijkbaar ook fout kan gaan.
Laat ik nu net al die gegevens dus ook in dit topic hebben achtergelaten ?
Reputatie 6
Met alle respect, maar waarom iemand persoonlijk helpen als er meerdere mensen melding van dezelfde storing maken?

Dat heeft simpel gezegd te maken met de manier waarop we dit aanpakken. We hebben erg gedetailleerd gegevens nodig en verwerken daarbij ook persoonsgegevens. Verder willen we iedereen van een individuele terugkoppeling voorzien. Dat lukt mij niet in mijn eentje :(

Ter info voor mensen die hetzelfde probleem hebben: via de live chat is net toegezegd het probleem aan te pakken.

Ik wil wel benadrukken dat we dit momenteel nog op individueel niveau blijven onderzoeken 🙂