beantwoord

Mijntele2 App buitenlandbundel

• 1 april 2016
  • 4 reacties
  • 259 x bekeken

Op de buitenland-pagina (activeren databundel in het buitenland) staat:
- start MijnTele2App;
kies in menu Shop;
........ etc.
Nu heeft MijnTele2App - zojuist geinstalleerd - op mijn Iphone 4S geen menu-item Shop!
Lopen we een beetje achter/of voor op de site?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 april 2016, 11:27

Hoi Roland,
Als je nog niet bent overgezet naar het 4G netwerk, zit je bij ons in een ander systeem. En dan is het niet mogelijk om via je MijnTele2 omgeving een bundel te activeren.
Helaas is het inderdaad met de iPhone 4S niet mogelijk om 4G te gebruiken. Je kun het dus het beste via de sms activeren zoals ik dat in mijn vorige berichtje al aangaf.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Swiep,
Kan het zijn dat je nog niet bent overgezet naar het 4G netwerk? Want dan zal dat de verklaring zijn. In dat geval kun je het beste de bundel activeren via een sms.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Oké en jij denkt dat ik in Jokkmok boven de poolcirkel pok 4G heb? Lijkt me handig dat je dat bij de app er bij vermeldt.
Beste Kiko,

Tot slot: jij zegt "Kan het zijn dat je nog niet bent overgezet naar het 4G netwerk?"
Inderdaad, en een kleine zoektocht op internet geeft aan dat de Iphone4S niet geschikt is voor 4G.
Omdat ik in mijn vraag al aangaf dat ik een Iphone 4S heb , een prima toestelletje dat ik zeker niet ga inruilen voor de grotere Iphone 5 of de nog grotere Iphone 6, is jouw vraag licht retorisch.
Grotjes,
Roland.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Roland,
Als je nog niet bent overgezet naar het 4G netwerk, zit je bij ons in een ander systeem. En dan is het niet mogelijk om via je MijnTele2 omgeving een bundel te activeren.
Helaas is het inderdaad met de iPhone 4S niet mogelijk om 4G te gebruiken. Je kun het dus het beste via de sms activeren zoals ik dat in mijn vorige berichtje al aangaf.
Groetjes Kiko