beantwoord

MijnTele2 app

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 563 x bekeken

Ik kan via de site gewoon inloggen op MijnTele2. Ik heb de MijnTele2 app op mijn mobiel gezet. Maar dat lukt niet. Krijg steeds de mededeling dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat ik het nog een keer moet proberen. Doe ik dat dan krijg ik steeds dezelfde mededeling te zien. Ik kom geen stap verder.
Ik heb begin juni een sim-only abonnement afgesloten zonder nummerbehoud. Dus daar wacht ik ook niet op.
Wie kan hier licht in de duisternis brengen? Op internet zie ik wel dat dit probleem al jaren aan de orde is. Dus is er nog steeds geen uniforme oplossing voor gevonden?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 August 2019, 13:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Hallo Hans, welkom!

Je hebt de app dus wel kunnen downloaden maar je kunt niet inloggen?
Kun je me een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens: je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Daarnaast ook graag je gebruikersnaam zodat we voor je aan de slag kunnen.

Bvd
Groet Petra
Reputatie 4
Hierbij een update met betrekking tot de inlog problemen voor de MijnTele2 app: We wachten nog op goedkeuring vanuit Apple en Google. Zonder goedkeuring van deze partijen kunnen we de update niet live zetten in de Playstore en Appstore.
Reputatie 4
Er is goedkeuring gekomen vanuit Apple en Google. De nieuwe versie kan vanaf heden gedownload worden. Deze update zorgt ervoor dat de app niet meer crasht.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.
Reputatie 4
Omdat de MijnTele2 inlog problemen inmiddels zijn opgelost ga ik dit topic sluiten. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je een nieuw topic openen.

Groet Petra